ג'ילי גיאומטרי C
ג'ילי גיאומטרי C (צילום: רונן טופלברג).
ג'ילי גיאומטרי C
ג'ילי גיאומטרי C (צילום: רונן טופלברג).

ג'ילי ישראל מודיעה על קריאה לעדכון תוכנה בכ-5,000 רכבים מדגם גיאומטרי C, אשר יוצרו בין התאריכים 20/07/2021 - 26/09/2022. הקריאה הוכרזה לאחר בדיקות איכות ובקרה מתקדמות, בהן עלה החשש כי במקרים נדירים בעת האטה בנסיעה במדרון כאשר הסוללה טעונה כמעט במלואה, עלולה התוכנה שביחידת בקרת הסוללה (BMS) לגרום להפעלת נורת התראה ולהגבלת הכוח, שתוביל להאטה הדרגתית עד כדי עצירה מוחלטת.

 

כדי לדעת אם הרכב שלכם נכלל בקריאה, בימים הקרובים תוכלו להזין את מספר הרכב שלכם באתר האינטרנט של ג'ילי ישראל. יש לציין כי הגעה לעדכון התוכנה היא חובה שכן אם לא תבצעו זאת לא תוכלו בהמשך לחדש את רישיון הרכב. 

 

ג'ילי גיאומטרי C
ג'ילי גיאומטרי C.

מכיוון שלדגמי גיאומטרי C בישראל עם יכולת עדכון אונליין (עדכוני OTA) הלקוחות נדרשים להגיע לאחד ממרכזי השירות של ג'ילי לטובת ביצע עדכון התכונה, תהליך שאורך כ-20 דקות בלבד. הודעה מסודרת תשלח לכל לקוחות החברה עם זימון מסודר לביצוע העדכון. דגמי טסלה, לדוגמה, גם נדרשו לריקול מספר פעמים אך מכיוון שלהם יכול עדכון OTA הכל נעשה באמצעות עדכון תוכנה בחניית הבית או בעצם בכל מקום בו הרכב עומד ויש חיבור לרשת האינטרנט.

 

הנקודה החיובית היא שעל הדרך ניתן לבצע עדכון תוכנה מורחב, ללא עלות נוספת, הכולל שיפורים למגוון מערכות ברכב עמו מערכת המולטימדיה, מיזוג, ממיר מתח ועוד. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.