לאחר שחשפה את דגמי A6 החדשים, במרכב סטיישן וסדאן, אודי חושפת כעת את גרסאות הפלאג-אין e-hybrid החדשות של הדגמים עם הנעה היברידית בעלת נצילות גבוהה יותר וסוללה גדולה יותר המאפשרת טווח נסיעה של מעל ל-100 ק"מ. הסיומת e-hybrid תשמש מעתה לסמן את דגמי הפלאג-אין של אודי במקום הסיומת TFSIe בעבר.
נתוני מערכת ההנעה ההיברידית-פלאג-אין החדשה של אודי נותרו דומים לאלו של הדגם היוצא, שילוב של מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק של 252 כ"ס יחד עם מנוע חשמלי בהספק של 140 כ"ס, המשולב בתיבת ה-7 הילוכים כפולת המצמדים של הדגם.

המערכת תהיה זמינה בשתי גרסאות הספק ובשני המקרים היא משודכת למערכת הנעה כפולה קוואטרו כסטנדרט. למערכת הבסיסית הספק מרבי של 300 כ"ס ומומנט מרבי של 45.9 קג"מ (0-100 קמ"ש ב-6.0 שניות) ולזו הבכירה יותר הספק מרבי של 365 כ"ס ומומנט מרבי של 51.0 קג"מ (0-100קמ"ש ב-5.3 שניות). בשתי המערכות המהירות המרבית עומדת על 250 קמ"ש או 140 ק"מ בנסיעה חשמלית בלבד.

מה שכן שונה מהותית מהדגם היוצא זו הסוללה החדשה בקיבולת נטו של 20.7kWh (ברוטו 25.9kWh) לעומת 14.1kWh בדגם היוצא (ברוטו: 17.9kWh). הסוללה החדשה תאפשר לדגמים טווח נסיעה חשמלי של כ-106 ק"מ, תוספת של כ-45% לעומת הדגם היוצא. שדרוג נוסף הוא האפשרות לטעינה ביתית בהספק של עד 11kW, לעומת 7.4kW בדגם היוצא, כך שלמרות הקיבולת הגדולה יותר זמן הטעינה נותר על 2.5 שעות.

שדרוגים נוספים שנמצא בדגמי A6 e-hybrid הם מערכת בלימה רגנרטיבית משופרת עם שלוש דרגות עוצמה שונות (עד 88kW), מערכת היגוי לכל הגלגלים, שיפור של 30% בבידוד הרעשים כולל שימוש בצמיגים עם ספוג כמו בחשמליות ועוד. כמו בדגם היוצא, גם כאן נמצא מצב נהיגה אוטומטי המפעיל את מערכת ההנעה בצורה אידיאלית גם בהתאם למידע ממערכת הניווט והמצלמה הקדמית.
כל השאר כבר זהה למה שפגשנו מוקדם יותר השנה ב-A6 סדאן או ב- A6 אוונט החדשות.