2025 אודי Q5 e-hybrid
אודי Q5 e-hybrid.
2025 אודי Q5 e-hybrid
אודי Q5 e-hybrid.

תשעה חודשים לאחר שחשפה את ה- Q5 החדש, אותו נפגוש בקרוב בישראל, אודי מציגה כעת את גרסאות הפלאג-אין e-hybrid החדשות של הדגם והן זהות למה שפגשנו לאחרונה באודי A6 e-hybrid החדשה. המערכת זמינה בשתי גרסאות המרכב של הדגם, כלומר גם ב- Q5 ספורטבק החדש שהוצג לאחרונה. 

 

דיפאל S07 אאוטלנדר

אודי Q5 e-hybrid בקצרה:

  • הנעה היברידית פלאג-אין 2.0 טורבו
  • סוללה: 25.9kWh 
  • טווח חשמלי: 113 ק"מ
  • טעינה: 2.5 שעות, 11kW 
  • E-hybrid 220kW: 
  • 300 כ"ס ו-45.9 קג"מ
  • 0-100 קמ"ש: 6.2 שניות
  • E-hybrid 270kW:
  • 365 כ"ס ו-51.0 קג"מ
  • 0-100 קמ"ש: 5.1 שניות

 

אודי Q5 e-hybrid 2025
אודי Q5 פלאג-אין.

השינוי העיקרי לעומת דגמי הפלאג-אין הקודמים של אודי Q5 זו הסוללה החדשה והגדולה יותר בכ-45% בקיבולת של 25.9kWh (נטו: 20.7kWh) המאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי של כ-113 ק"מ, זאת לעומת כ-59 ק"מ בדגם היוצא. שדרוג נוסף הוא התקנה של מטען תלת פאזי 11kW המאפשר טעינה מלאה בזמן של 2.5 דקות לעומת מטען חד פאזי 7.4kw בדגם היוצא.

 

מערכת הפלאג-אין e-hybrid מבוססת על מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 252 כ"ס ומנוע חשמלי בהספק מרבי של 140 כ"ס המשולב בתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים ויחד עם מערכת הנעה כפולה קוואטרו. המערכת תשווק בשתי גרסאות הספק: 300 כ"ס ו-45.9 קג"מ (0-100 קמ"ש ב-6.2 ש') או 365 כ"ס ו-51.0 קג"מ (0-100 קמ"ש ב-5.1 ש'), בשני המקרים המהירות המרבית עומדת על 250 קמ"ש. 

 

אודי Q5 e-hybrid תא הנוסעים
אודי Q5 e-hybrid.

לפי אודי מערכת הבלימה הרגנרטיבית זכתה למגוון שדרוגים כולל פעולה בעוצמה גבוהה יותר - עד 88kW. הנהג יכול לבחור מבין 3 דרגות עוצמה שונות דרך המנופים שעל גלגל ההגה או להפעיל את המצב האוטומטי המפעיל את המערכת גם באמצעות מידעה המתקבל ממערכת הניווט והמצלמה הקדמית המנטרת את מצב התנועה. לנהג ישנה אפשרות בחירה מצב הטעינה של הסוללה דרך סליידר במערכת המולטימדיה לטובת שימוש בזמן מאוחר יותר. המערכת תפעל בהתאם ואם הנהג קבע אחוז טעינה גבוה יותר מזה הנוכחי מנוע הבנזין יטעין את הסוללה בזמן נסיעה כל עוד מהירות הנסיעה היא מעל ל-65 קמ"ש - המערכת מגבילה את הטעינה באמצעות המנוע עד ל-75%. 

 

2025 אודי Q5 e-hybrid
אודי Q5 e-hybrid.

המידות של גרסאות הפלאג-אין זהות לאלו של שאר גרסאות ההנעה, 4.71 מטר אורך, 1.90 מטר רוחב ובסיס גלגלים של 2.82 מטר, מה שכן שונה הוא נפח תא המטען שהצטמצם ל-438 ליטר (ספורטבק 433 ליטר) זאת לעומת 520 ליטר (515 ליטר) בגרסאות ההנעה הרגילות של הדגם. כל השאר זהה למה שפגשנו ב- Q5 החדש עליו תוכלו לקרוא בקישור. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
דיפאל S07 אאוטלנדר
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.