2020 אודי RS5 קופה החדשה
אודי RS5 החדשה.
2020 אודי RS5 קופה החדשה
אודי RS5 החדשה.

כשלושה חודשים לאחר שחשפה את דגמי 2020 המחודשים של ה-A5, אודי חושפת כעת את דגמי 2020 של גרסאות הביצועים הבכירות RS5 קופה ו- RS5 ספורטבק.

 

כמו במתיחת הפנים של הגרסאות הרגילות, גם בדגמי ה-RS המחודשים אנחנו פוגשים עיצוב ספורטיבי ואגרסיבי יותר לפגושים מלפנים ומאחור ופנסים מעודכנים הנושאים את חתימת תאורת ה-LED החדשה והקרבית של דגמי אודי העדכניים. המראה האגרסיבי יותר הושג גם באמצעות הרחבה של בתי הגלגלים ב-40 מ"מ לעומת הדגם היוצא.

 

2020 אודי RS5 ספורטבק החדשה
RS5 ספורטבק.

בכדי למנוע מהלקוחות את הצורך לחפש חישוקי אפטר-מרקט בעיצובים וצבעים מעניינים במקום חישוקי ב-19 הסטנדרטיים של הדגמים, אודי הרחיבה את מבחר החישוקים ("20) שניתן לקבל עם הדגמים, כולל חישוקים בצבע ברונזה שחזר לאופנה. את הקליפרים של מערכת הבלימה הסטנדרטית ניתן לקבל בצבע אדום או שחור, את מערכת הבלימה המשודרגת עם צלחות קרמיות ניתן לקבל עם קליפרים בצבע אפור, אדום או כחול. בנוסף, לקוחות הדגם יוכלו לבחור כי סמל הטבעות של אודי יגיע בצבע שחור במקום בגימור כרום.

 

אודי RS5 קופה החדשה 2020
אין שינוי בחטיבת ההנעה.

מתחת למכסה המנוע אין שינויים. מנוע ה-2.9 ליטר V6 טווין-טורבו של אודי-פורשה ממשיך לייצר הספק מרבי של 450 כ"ס ומומנט מרבי של 61.2 קג"מ המושג בטווח של 1,900-5,000 סל"ד. המנוע משודך כמו בעבר לתיבת 8 הילוכים אוטו' ולמערכת הנעה כפולה קוואטרו, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.9 שניות ולמהירות מרבית של מוגבלת של 250 קמ"ש או 280 קמ"ש בתוספת חבילת "הנהג" של אודי. ניתן לשדרג את מערכת ההנעה בתוספת האופציונלית של דיפרנציאל ספורט (דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית) המחלק את הכוח בין הגלגלים על הציר האחורי.

 

2020 אודי RS5 החדשה
מערכת מולטימדיה חדשה.

כמו בדגם היוצא, את הבולמים הרגילים ניתן לשדרג לבולמים אדפטיביים המחוברים האחד לשני בקווי שמן אלכסוניים. עם בולמים אלו לנהג בחירה מבין 3 מצבי כיול שונים. כמו בשאר דגמי RS העדכניים, לבורר מצבי הנהיגה נוספו שני מצבים לכיול אישי, RS1 ו-RS2, אותם הנהג יכול לבחור דרך המסך הראשי או דרך כפתור "RS MODE" שעל גלגל ההגה. הכיול משנה את מפת המנוע, כיול הבולמים ותגבור ההיגוי, תיבת ההילוכים, דיפרנציאל הספורט והצליל הבוקע מהאגזוז.

בתא הנוסעים אנחנו פוגשים את אותם שינויים שפגשנו בדגמים הרגילים של משפחת ה-A5, העיקרי שהם הוא מערכת המולטימדיה החדשה MIB 3 עם מסך מגע "10.1 ועדכון של הקונסולה בין המושבים, שם נמצא תא אחסון חדש במקום החוגה והכפתורים ששימשו לשליטה על מערכת המולטימדיה MMI. על האווירה הספורטיבית בתא הנוסעים אחראיים גימור מקרבון, גלגל הגה ספורטיבי מאלקנטרה ותצוגה ייעודית לדגם ביצועים בלוח המחוונים הדיגיטלי בגודל של "12.3.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.