איוניק 5N
איוניק 5N.
איוניק 5N
איוניק 5N.

יונדאי תחשוף בסוף השבוע הקרוב את דגם הביצועים החשמלי הראשון שלה, איוניק 5N, והיא תעשה זאת במסגרת פסטיבל המהירות של גודווד. עד שזה יקרה, מספר תמונות של הדגם דלפו לרשת כך שאנו זוכים להצצה מוקדמת לדגם שבמקביל, מציג גם עדכון מסוים לתא הנוסעים אותו נפגוש בשאר דגמי האיוניק בהמשך.

 

האיוניק 5N מציגה את כל האלמנטים להם אפשר היה לצפות, צבע כחול N, חצאיות צד, פגושים בעיצוב ספורטיבי, הרחבה של ביתי הגלגלים מלפנים ומאחור, חישוקים קלים בעיצוב ייחודי וגם עזרים אווירודינמיים. 

 

איוניאק 5N
איוניק 5N.

בשלב זה אנחנו לא יודעים לומר דבר על מערכת ההנעה החשמלית של הדגם אך הסברה היא שזו אותה מערכת שהותקנה בקיה EV6 GT, כלומר שני מנועים חשמליים בהספק כולל של 577 כ"ס ומומנט מרבי של 75.4 קג"מ יחד עם סוללה בקיבולת של 77.4kWh, בקיה זה מספיק לנתון 0-100 קמ"ש של 3.5 שניות ולמהירות מרבית של 260 קמ"ש. 

 

בניגוד לדגם של קיה (או טסלה מודל Y פרפורמנס) שהוא פשוט גרסה חזקה וקצת סופרטיבית יותר, דגם N של יונדאי הוא דגם ביצועים מלא ואנחנו מצפים לפגוש בדגם שדרוגים רבים נוספים כגון מערכת קירור משודרגת לסוללה ולמנועים, מערכת בלימה משודרגת, הנמכת מרכב וכיול ספורטיבי יותר לבולמים (שכנראה יהיו אדפטיביים), היגוי חד וישיר יותר, צמיגים בתכנון ייעודי לדגם ועוד. 

 

איוניאק 5N
איוניק 5N.

בתא הנוסעים נמצא מושבי ספורט אוחזים לצד תצוגה ייעודית לדגם ביצועים בלוח המחוונים ובמסך של מערכת המולטימדיה, נמצא גם גלגל הגה ספורטיבי עם כפתורים חדשים במקום כפתורי מגע יחד עם כפתורים ייעודיים לשליטה על בורר מצבי הנהיגה. סביר להניח שאת השינוי הזה בהגה נמצא בהמשך גם בשאר גרסאות יונדאי וכך גם את התכנון מחדש של הקונסולה בין המושבים שמתקנת את הבעיה עם שקעי USB במיקום נמוך מידי מתחת לדשבורד. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 17

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.