לפני כשנה אודי קבעה עם ה- RS3 המחודשת שיא הקפה של הנורבורגרינג למכונית ביצועים קומפקטית עם זמן הקפה של 7 דקות ו-33 שניות. כעת, ב.מ.וו מחזירה לעצמה את התואר עם M2 CS החדשה אשר קבעה זמן הקפה של 7 דקות ו-25.5 שניות. בשני המקרים מדובר בזמן הקפה על המסלול המלא באורך של 20.823 ק"מ (מרבית הזמנים המפורסמים הם של המסלול הקצר יותר ב-200 מטר ללא העיקול החד בסיום).
ב.מ.וו M2 CS הוצגה לאחרונה עם הספק מרבי של 530 כ"ס ומומנט מרבי של 66.2 קג"מ, זאת לעומת 480 כ"ס ו-61.2 קג"מ בדגם M2 הרגיל. דגם M2 הנוכחי לא נבחן על המסלול, אך זה היוצא, עם 460 כ"ס, כן עלה על המסלול וקבע זמן הקפה של 7 דקות ו-38.7 שניות, כך שמדובר בשיפור מרשים של 13 שניות.

לאור העבודה שבבסיסה M2 CS דומה מאוד ל- M4 CS, ראוי לציין כי זו האחרונה קבעה זמן הקפה מהיר יותר של 7 דקות ו-22 שניות. אך כמובן שיש גם הבדל מהותי בין הדגמים וזו ההנעה הכפולה של דגם M4 ותוספת קלה של עוד 20 כ"ס. צמיגים מהווים חלק מהותי בקביעת זמן הקפה, עבור ה- M2 CS ב.מ.וו בחרה בצמיגי פירלי P Zero TROFEO RS, הזמינים עבור הדגם בעת ההזמנה, זאת לעומת מישלין CUP 2R במקרה של ה- M4 CS.

אם אתם שואלים מדוע הדגם עוטה הסוואה, הסיבה היא שהדגם קבע את שיא ההקפה עוד לפני שהדגם נחשף לציבור הרחב באירוע שנערך בחודש מאי האחרון. לאור העבודה ש- ב.מ.וו M2 G87 נמצאת למעשה רק בתחילת דרכה, אנחנו בהחלט מצפים לפגוש בעתיד גרסאות קיצוניות עוד יותר של הדגם כמו M2 CSL שתהיה קצת חזקה יותר, קלה יותר ועם מערך אווירודינמי מקיף יותר שיגדיל את כוח ההצמדה במהירויות גבוהות.