כשנה לאחר שהשיקה את ג'ילי EX5 בשוק הבית הסיני, שם הדגם זכה לכינוי E5, ג'ילי מעדכנת את הדגם עבור שוק זה עם תוספת של סוללה חדשה בקיבולת גדולה יותר. להזכירכם, ג'ילי EX5 הושק בישראל בחודש מאי 2025 עם סוללת 60.2kWh המאפשרת לדגם טווח נסיעה של עד 430 ק"מ.
עבור דגמי 2026 של ג'ילי EX5 ג'ילי הפסיקה את השיווק של דגם הבסיס עם סוללת הבסיס בקיבולת של 49.5kWh ובמקומה היא הוסיפה להיצע סוללת LFP חדשה בקיבולת של 68.4kWh. בתקן הסיני השיפור בטווח לעומת דגם 60.2kWh עומד על כ-80 ק"מ, בתקן WLTP המקובל אצלנו זה קרוב יותר לתוספת של כ-60 ק"מ ובתנאי אמת משהו כמו 30-40 ק"מ.

שדרוג נוסף לו זכה הדגם זה שיפור הבולמים. אלו שבדגם הנוכחי הם בעלי ריסון חסר המתגלה כאשר הרכב פוגש כביש גלי ,סלילה מאתגרת או בכביש מפותל, הבולמים החדשים זכו לתוספת של 20% לכושר הריסון כך שהשליטה על המרכב תהיה הדוקה יותר והבולמים יוכלו לרסן את המרכב בצורה טובה יותר בתנאי נהיגה שונים.
ישנם עוד שינויים נוספים שבוצעו בדגם, אך רובם לא רלוונטיים מחוץ לשוק הסיני, כמו מערכת ניווט מעודכנת. מעבר לכך אין שינויים נוספים בדגם המוכר לנו, כך שהעיצוב נותר ללא שינוי, כך גם יחידת ההנעה החשמלית (214 כ"ס) חלל תא הנוסעים וכו'.

ג'ילי EX5 הוא סיפור הצלחה עבור ג'ילי וב-10 חודשים מאז שהדגם השוק בסין כבר עלו על הכביש המקומי כ-150,000 יחידות מהדגם. הליטוש הקל הזה לו זכה ה-EX5 אמור לאפשר לו לשמור על ההצלחה בשוק תחרותי כמו השוק הסיני.

בכל הקשור לשוק המקומי שלנו, המכונית הבאה של ג'ילי אותה אנחנו מצפים לפגוש בישראל היא הסופרמיני החשמלי ג'ילי שינגיואן (Star Wish) שהיא עוד סיפור הצלחה של ג'ילי בשוק הסיני כדגם שהפך לדגם הנמכר ביותר בסין במחצית הראשונה של 2025 עם קצת מעל ל-200,000 יחידות, במקום השני נמצאת אחת המתחרות העיקריות של הדגם, BYD דולפין סרף.