2025 יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N - משפחתית ביצועים.
2025 יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N - משפחתית ביצועים.

כלמוביל, יבואנית יונדאי בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של משפחתית הביצועים יונדאי אלנטרה N המתחרה מול דגמים כגון סקודה אוקטביה RS ועוד. האלנטרה N תשווק בישראל עם תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית, מנוע 2.0 טורבו 276 כ"ס ובמחיר אטרקטיבי במיוחד של החל מ- 224,900 שקל.

 

דיפאל S07 אאוטלנדר

יונדאי אלנטרה N בקצרה:

משפחתית סדאן ספורטיבית

מנוע: 2.0 טורבו 280 כ"ס ו-40 קג"מ

תיבת הילוכים: 6 הילוכים ידנית או 8 הילוכים DCT

0-100 קמ"ש: 5.8 ש' ידני, 5.3 ש' DCT

מהירות מרבית: 250 קמ"ש

אבזור N: בולמים אדפטיביים, מערכת בלימה משודרגת, חישוקי "19 מחושלים, דיפרנציאל מוגבל החלקה eLSD, מושבי באקט ועוד

מחירים:

אלנטרה N ידנית 224,900 ₪

 אלנטרה N אוטו' 234,900 ₪

 

יונדאי אלנטרה N 2025
יונדאי אלנטרה N.

לפני התוכן אנחנו צריכים כמובן להתייחס למחיר, לא ש-224,900 שקל זה כסף קטן אבל בהשוואה למתחרות שונות בשוק הישראלי זה מחיר נמוך יותר בכ-30,000 שקל ומעלה מהמתחרות הישירות: אוקטביה RS החל מ-266,990 שקל, קופרה לאון VZ החל מ-264,400 שקל, גולף GTI החל מ-304,900 שקל כך שאתם יכולים להבין מדוע אנחנו מתלהבים מהמחיר האטרקטיבי. 

 

יונדאי אלנטרה N היא במידה רבה פשוט הגרסה לשוק האמריקאי, שמעדיף מרכב סדאן, ליונדאי i30 N אותה פגשנו בעבר בישראל, זה אומר שהאלנטרה N היא משפחתית ביצועים מהשורה הראשונה עם כל האלמנטים שאנחנו רוצים לפגוש במכונית מסוג זה, ועוד קצת יותר. 

 

2025 יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N.

זה מתחיל מהמנוע המוכר לנו מה-i30 N, מנוע 2.0 ליטר טורבו בהספק מרבי של 280 כ"ס ומומנט מרבי של 280 כ"ס (290 כ"ס במצב NGS עם תיבת DCT) ומומנט מרבי של 40 קג"מ. כאמור ובניגוד למרבית המתחרות בשוק, את האלנטרה N תוכלו לבחור עם תיבת 6 הילוכים ידנית הכוללת גז ביניים אוטומטי או תיבת 8 הילוכים DCT כפולת מצמדים, בשני המקרים הכוח אל הגלגלים הקדמיים עובר דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה eLSD נשלט אלקטרונית.

 

עם יחידת הנעה זו לאלנטרה N נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.3 שניות עם תיבת DCT או 5.8 שניות עם תיבת הילוכים ידנית, בשני המקרים המהירות המרבית מוגבלת ל-250 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת בדגם עומדת על כ-10 ק"מ לליטר בתקו EPA האמריקאי, שכן זו התקינה בה הדגם משווק בישראל. מבחינת ביצועים בקו ישר, האלנטרה N מהירה יותר מהמתחרות הישירות שלה ורק נזכיר לכם כי לקופה VZ נתון 0-100 קמ"ש של 5.7 ש', לאוקטביה RS נתון של 6.5 ש' ולגולף GTI נתון של 5.9 שניות. 

 

2025 יונדאי אלנטרה N
יונדאי אלנטרה N.

האלנטרה N היא הרבה יותר ממנוע חזק ועיצוב ספורטיבי, כל מה שאפשר כמעט לשדרג לעומת האלנטרה הרגילה זכה כאן לשדרוג, זה מתחיל מתותבים קשיחים יותר בעיגון זרועות המתלים לשלדה וממשיך לחלקי מתלה קלים ומחוזקים המאפשרים לקבל זוויות מתלה אגרסיביות יותר, חיבור ישיר בין הצירייה לנושא הגלגל כיחידה אחת, מוטות מייצבים עבים יותר, קפיצים קשיחים יותר עם הנמכת מרכב, בולמים אדפטיביים, חיזוקי שלדה שונים, חישוקי "19 קלים (מחושלים) עם צמיגי OE במידה של 245/35, מערכת בלימה משודרגת עם צלחות קדמיות בקוטר של 360 מ"מ  ואחוריות בקוטר של 315 מ"מ, קירור משופר למנוע ותיבת ההילוכים, ועוד. 

 

בדגם DCT האוטומטי נמצא בנוסף כפתור NGS ומצבי NPS ו-NTS עבור תיבת ההילוכים. מצב NTS מכניס את תיבת ההילוכים למצב מסלול עם כיול ונקודות העברה שנקבעו ע"י נהג המרוצים של יונדאי. 

 

יונדאי אלנטרה N תא הנוסעים
יונדאי אלנטרה N.

חלל תא הנוסעים של האלנטרה N מאופק אולי בצבעו השחור אך מכיל את כל מה שאתם רוצים לקבל מרכב מסוג זה, כגון מושבי באקט אוחזים בריפוד עור משולב באלקנטרה, בלם יד מכאני וגלגל הגה המכיל כל מה שצריך לתפעול ושליטה מהירים - מנופי העברת הילוכים (DCT בלבד כמובן), כפתור N למעבר מהיר למצב נהיגה אישי, כפתור N נוסף למעבר בין מצבי הנהיגה של היצרן וכפתור NGS המפעיל גדישת יתר קלה למשך של עד 20 שניות. בדגם DCT האוטומטי נמצא בנוסף כפתור NGS ומצבי NPS ו-NTS עבור תיבת ההילוכים - מצב NTS מכניס את תיבת ההילוכים למצב מסלול עם כיול ונקודות העברה שנקבעו ע"י נהג המרוצים של יונדאי. לצד זה הנהג ימצא במערכת המולטימדיה תצוגה ייעודית לדגם ביצועים כולל נתוני ביצועים שונים, מדידת זמן הקפה וכן מגוון אפשרויות כיול למערכות השונות - היגוי, מנוע, הילוכים, דיפרנציאל, בולמים ועוד.

 

יונדאי אלנטרה N 2025
יונדאי אלנטרה N.

רשימת האבזור של האלנטרה N כוללת מולטימדיה "10.25, לוח מחוונים דיגיטלי "10.25, בקרת אקלים מפוצלת, משטח טעינה אלחוטי, חימום למושבים הקדמיים וגלגל ההגה, מערכת שמע BOSE, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים, מצלמת רוורס, בקרת שיוט, חלון גג חשמלי, תאורת LED מלאה ועוד. לצד אבזור הנוחות נמצע מערך מקיף של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, מערכת יציאה בטוחה, אור גבוה אוטומטי, ניטור שטח מת אקטיבי, ניטור תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית, מערכת למניעת שיכחת ילדים ברכב ועוד. יונדאי אלנטרה N - מפרט טכני להורדה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
דיפאל S07 אאוטלנדר
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.