שתי תיבות ההילוכים החדשות יסייעו ליונדאי להפחית את צריכת הדלק וזיהום האוויר בצי הרכבים שלה.

יונדאי סונטה החדשה בגרסתה האמריקאית

כפי שכל שאר יצרניות הרכב עושות למען הורדת רמת פליטת המזהמים והפחתת צריכת הדלק, גם יונדאי החלה בתהליך החל מהצגת מנועי הזרקת דלק ישירה יחד עם שימוש במגדשי טורבו, שבמהלך השנים הקרובות יכנסו לשירות רוב היצע הדגמים של יונדאי וקיה, ובשנה הבאה, יונדאי תצייד את רוב דגמיה כסטנדרט או כאופציה בתיבת הילוכים רציפה או כפולת מצמדים.

 

לפי מהנדסי יונדאי, מעבר לשימוש בתיבת הילוכים כפולת מצמדים, תסייע בהפחתת צריכת הדלק בכ-10% לעומת תיבה אוטומטית סטנדרטית. יונדאי כבר כיום מציעה תיבה כפולת מצמדים בחלק מדגמיה בשוק הדרום קוריאני, אך מתכוונת להרחיב את השימוש מחוץ לקוריאה, קודם כל בדגמים הקטנים יותר ועם פיתוחה של תיבה חדשה, גם בדגמים הגדולים יותר כגון הספורטאז' החדשה.

 

המטרה הסופית של יונדאי, היא להגיע עד שנת 2025 לצריכת דלק ממוצעת של 4.7 ליטר ל-100 ק"מ לכלל צי הרכבים שלה.

תגיות: יונדאי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.