לקסוס IS 200t מצוידת במנוע 2.0 ליטר בהספק מרבי של 240 כ"ס המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' חדשה.

2015 לקסוס IS 200t טורבו
לקסוס IS - עכשיו גם בדגם 200t עם מנוע 2.0 טורבו.

לקסוס מרחיבה את היצע דגמי ה-IS שלה עבור השוק האירופאי עם חשיפתה היום (ו') של גרסת טורבו חדשה לדגם, IS 200t, המצטרפת אל הגרסה ההיברידית של הדגם, IS 300h, המשווקת אצלנו מאז אוקטובר 2013.

 

בחזיתה של ה-IS200t ניצב אותו מנוע טורבו מתקדם בנפח 2.0 ליטר, מנוע שהוצג לראשונה עם לקסוס NX החדש ומסוגל לפעול בשני מחזורים – אוטו בכל האצה ואטקינסון בזמן שיוט לטובת חיסכון בדלק.

 

המנוע מייצר הספק מרבי של 241 כ"ס ב-5,800 סל"ד ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ בטווח של 1,650-4,400 סל"ד. את הכוח אל הגלגלים מאחור, מעביר המנוע דרך לתיבת 8 הילוכים אוטו' SPDS עם מנופי תפעול בגלגל ההגה שפותחה במקור עבור מכונית הביצועים לקסוס RC F קופה. זו תיבה שבמצב 'ספורט' מעבירה הילוכים (למעשה מונעת העברה) בהתאם לכוחות ה-G הפועלים על המכונית.

 

על משקל של כ-1,590 ק"ג, יחידת ההנעה הזו מספיקה לפי לקסוס לנפק נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.0 שניות ומהירות מרבית של 230 קמ"ש. אלו אמנם נתונים טובים יותר מאלו של ה-IS300h ההיברידית לה נתון של 8.3 שניות, אך בתחום צריכת הדלק דגם הטורבו נשאר הרחק מאחור עם נתון של 14.3 ק"מ לליטר לעומת 22.7 ק"מ לליטר בדגם ההיברידית.

 

לקסוס תחל לשווק את ה-IS200t באירופה החל מחודש ספטמבר הקרוב, מלקס מוטורס, יבואנית לקסוס בישראל, נמסר שהם שוקלים את שיווקה של גרסה זו בישראל. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.