2019 קורולה האצ׳בק היברידית החדשה
תשכחו מהאוריס, מעתה אמרו קורולה סדאן, האצ׳בק או סטיישן.
2019 קורולה האצ׳בק היברידית החדשה
תשכחו מהאוריס, מעתה אמרו קורולה סדאן, האצ׳בק או סטיישן.

האוריס תיקרא מעתה קורולה האצ׳בק ולראשונה, הקורולה סדאן תשווק עם מערכת הנעה היברידית עם 121 או 180 כ״ס.

 

בחודש מרץ האחרון טויוטה חשפה את האוריס 2019 החדשה, המשפחתית האצ׳בק האירופאית של המותג. כעת, טויוטה מכריזה שהיא מפסיקה לעשות שימוש בשם אוריס וכל גרסאות המרכב -  סדאן, האצ׳בק וסטיישן - יישאו מעתה את הקידומת קורולה. המהלך הזה מסיים 13 שנים בהם טויוטה עשתה שימוש בשם אוריס עבור המשפחתית האצ׳בק או סטיישן שלה לשוק האירופאי.

 

המשמעות המעניית יותר במהלך הזה הוא שלראשונה, הקורולה סדאן תשווק עם מערכת הנעה היברידית. אלו חדשות משמעותיות עבור יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, שכן המהלך הזה אומר שכעת יש לה את כל הכלים להשיב מלחמה לאיוניק של יונדאי ולנירו של קיה, אשר השתלטו על שוק המשפחתיות ליסינג היברידיות בישראל.

 

טויוטה קורולה האצ׳בק החדשה 2019
קורולה האצ׳בק החדשה.

הקורולה 2019 החדשה, בכל גרסאות המרכב שלה, תוצג בתערוכת פריז הקרובה והשיווק באירופה יחל בתחילת 2019, אך בהחלט יתכן כי הקורולה החדשה תשווק בישראל עוד לפני השיווק באירופה. 

 

תזכורת: הקורולה האצ׳בק החדשה, וכל שאר גרסאות המרכב, מבוססת על פלטפורמת TNGA החדשה של טויוטה הקשיחה יותר ב-60% מזו של הדגם היוצא. הקורולה האצ׳בק החדשה גדולה יותר מזו הנוכחית: 437 ס"מ אורך, 179 ס"מ רוחב, 1,43 ס"מ גובה ובסיס גלגלים של 264 ס"מ - תוספת של 40 מ״מ לבסיס הגלגלים.

 

2019 טויוטה קורולה החדשה תא הנוסעים
תא הנוסעים של הקורולה החדשה.

כל דגמי הקורולה ישווקו באירופה עם מבחר של שלושה מנועים: 1.2 ליטר טורבו עם 116 כ״ס, 1.8 ליטר היברידי עם 122 כ״ס או 2.0 ליטר היברידי עם 180 כ״ס. הקורולה החדשה תצויד כסטנדרט עם מערכת הבטיחות המתקדמת TTS הכוללת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב ועוד.

 

כמו הדגם הנוכחי, הקורולה סדאן החדשה תיוצר בטורקיה, לצידו של הקרוסאובר C-HR.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 20

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.