2021 ב.מ.וו M5 החדשה
ב.מ.וו M5 החדשה.
2021 ב.מ.וו M5 החדשה
ב.מ.וו M5 החדשה.

לאחר שזכינו השבוע לצפות בתמונה של M5 החדשה אשר דלפה לרשת, ב.מ.וו חושפת כעת את דגמי 2021 המחודשים של ה-M5 המבוססים על מתיחת הפנים לסדרה 5 אשר הוצגה בחודש שעבר. כל השינויים בדגם מתרכזים בצד העיצוב והטכנולוגיה שכן אין שינויים בחטיבת ההנעה של הדגם הממשיך עם מנוע 4.4 ליטר V8 טווין-טורבו בהספקים של 600 כ"ס בדגם הרגיל ו-625 כ"ס בדגם M5 קומפטישן. מדלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו בישראל, נמסר כי ה-M5 החדשה תשווק בישראל במהלך המחצית הראשונה של 2021.

 

כהמשך ישיר לסדרה 5 המחודשת, גם ל-M5 החדשה פנסים חדשים מלפנים ומאחור - ראשיים עם תאורת לייזר - גריל קדמי בולט יותר (שחור בדגמי M5 קומפטישן) ועיצוב מעודכן לפגושים מלפנים ומאחור. את העדכון החיצוני משלימים שני צבעים חדשים וכן אופציה לחישוקי "20 (דגם 810M) שנלקחו ישירות מה-M8.

 

2021 ב.מ.וו M5 החדשה
M5 קומפטישן המחודשת.

בתא הנוסעים אנחנו פוגשים את אותם השינויים שפגשנו בסדרה 5 המחודשת וזה כולל מערכת מולטימדיה iDrive מעודכנת עם מסך מגע מרכזי "12.3 במקום "10.25, תצוגה ייעודית לדגם M והרחבה לאנדרואיד אוטו בנוסף לאפל קאר-פליי (בחיבור אלחוטי). נמצא גם בורר מצבי נהיגה וכיול חדש לצד מוט ההילוכים האלקטרוני וכן ריפודים חדשים למושבים.

 

2021 ב.מ.וו M5 החדשה תא הנוסעים
מולטימדיה חדשה ובורר מצבי נהיגה חדש.

כאמור, אין שינויים ביחידת הכוח כך שהדגם ממשיך עם מנוע ה-4.4 ליטר V8 טווין טורבו של הדגם היוצא עם 600 כ"ס ו-76.4 קג"מ בדגם הבסיס, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 3.4 שניות, ו-625 כ"ס ו-76.4 קג"מ בדגם M5 קומפטישן הבכיר יותר (0-100 קמ"ש ב-3.3 שניות) הכולל לא רק מראה אגרסיבי יותר אלא גם כיול חד יותר וכעת עם בולמים חדשים שנלקחו מה-M8. המהירות המרבית בשני הדגמים מוגבלת ל-250 קמ"ש אך חבילת "M Driver", או קידוד בחמישה שקלים, תעלה את הגבלת המהירות ל-305 קמ"ש.

שני הדגמים מצוידים בבולמי M אדפטיביים, תיבת 8 הילוכים אוטו' ומערכת הנעה כפולה מתקדמת עם תעדוף ברור לטובת הציר האחורי ואפשרות למצב הנעה אחורית בלבד כאשר כל הבקרות כבויות.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.