2023 יונדאי סונטה החדשה
יונדאי סונטה החדשה - מתיחת פנים מקיפה במיוחד.
2023 יונדאי סונטה החדשה
יונדאי סונטה החדשה - מתיחת פנים מקיפה במיוחד.

קצת לאחר שחשפה את דגמי 2023 המחודשים של האלנטרה המשפחתית, יונדאי חושפת כעת את דגמי 2023 המחודשים של הסונטה, המשפחתית הגדולה של החברה אשר זכתה למתיחת פנים מקיפה במיוחד. 

 

את העיצוב האלגנטי של הדגם הנוכחי, יונדאי החליפה בעיצוב על הצד הספורטיבי, לא רק בדגמי N ליין שם זה בולט במיוחד אלא גם בגרסאות הרגילות יותר של הדגם. החזית עוצבה מחדש לחלוטין ובהתאם לשפת העיצוב החדשה של יונדאי, פס תאורת יום נמתח לכל רוחב חזית הדגם. 

 

2023 יונדאי סונטה החדשה
יונדאי סונטה החדשה.

העדכון לחזית לא מסתכם רק בפגוש קדמי אגרסיבי למראה אלא גם בעיצוב חדש למכסה המנוע ולכנפיים הקדמיות. המראה הספורטיבי ממשיך גם אל חלקה האחורי של הסונטה המחודשת, שם יונדאי עיצבה מחדש את חתימת התאורה של הדגם, התקינה פלסטיקה מעוצבת על קצה דלת תא המטען ועיצבה מחדש את הפגוש האחורי. 

 

2023 יונדאי סונטה החדשה
מהפכה שלמה בעיצוב הדגם.

העדכון המקיף, מאוד, לדגמי 2023 של הסונטה ממשיך גם אל חלל תא הנוסעים ברמה שאנחנו כבר יכולים להתייחס אל הדגם כאל דגם חדש לחלוטין שכן למעט הדלתות שלא השתנו, כל השאר עוצב ותוכנן מחדש לחלוטין. שנעבור על רשימת השינויים? אז יש גלגל הגה חדש, מוט ההילוכים עבר לצד ההגה כך שכל הקונסולה בין המושבים עוצבה מחדש עם תוספת של חללי אחסון, יש ממשק חדש לשליטה על בקרת האקלים ומעליו נוסף ממשק חדש המכיל כפתורים לשליטה על השמע וקיצורים למערכת המולטימדיה. 

 

מתיחת פנים: 2023 יונדאי סונטה החדשה
תא נוסעים חדש לחלוטין.

חלקו העליון של הדשבורד עוצב מחדש לחלוטין בכדי שיהיה ניתן להתקין מסך פנורמי קמור המורכב משני מסכי "12.3 עבור לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה המתקדמת, הכוללת כעת עדכוני OTA. בצידו השמאלי של המסך הפנורמי נמצא חיישן טביעת אצבע המאפשר להפעיל פרופיל אישי ולשמש גם כתחליף מתקדם לקודן, מפתח דיגיטלי דור 2 מאפשר לעשות שימוש בטכנולוגיית UWB לכניסה אמינה ובטוחה לרכב באמצעות מכשיר סלולרי או שעון חכם (עדיף על מפתח דיגיטלי בטכנולוגיית BT כמו בטסלה לדוגמה). בשוק הקוריאני ניתן לקבל את הדגם עם מצלמת דרך מובנית, בדור חדש עם איכות צילום משופרת. 

 

2023 יונדאי סונטה החדשה
יונדאי סונטה החדשה.

הסונטה 2023 החדשה תשווק עם מבחר של מנועים, בהתאם לשוק היעד: 1.5 ליטר טורבו, 1.6 ליטר טורבו, 2.5 ליטר אטמוספרי, 2.5 ליטר טורבו, 2.0 ליטר אטמוספרי, 2.0 ליטר טורבו, 2.0 ליטר היברידי ו-2.0 ליטר הפועל על גז/בנזין. יונדאי לא חושפת את נתוני המנועים אך סביר להניח כי אלו לא השתנו ואם נתייחס לשוק המקומי שלנו, זה אומר שמנוע ה-1.6 טורבו 180 כ"ס ודגם 2.0 ליטר היברידי 192 כ"ס ממשיכים ללא שינוי. מנוע ה-2.5 ליטר טורבו שמור לדגם N ליין, לדגם היוצא עם מנוע זה הספק מרבי של 290 כ"ס. 

 

בשלב זה מדובר רק בחשיפת העיצוב של הסונטה 2023 החדשה, פרטים טכניים נוספים על הדגם יונדאי תציג בעוד מספר ימים. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 11

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.