2024 יונדאי טוסון החדש
יונדאי טוסון החדש - מתיחת פנים.
2024 יונדאי טוסון החדש
יונדאי טוסון החדש - מתיחת פנים.

יונדאי חושפת את דגמי 2024 המחודשים של הטוסון אשר זכו למתיחת פנים, קלה יחסית מהצד החיצוני ומשמעותית יותר בחלל תא הנוסעים. 

 

ויזואלית, זה אותו מראה מוכר של הטוסון למרות שהדגם זכה לעיצוב חדש לפגוש הקדמי ועיצוב חדש לגריל הקדמי המעניקים לדגם מראה קצת דינאמי יותר. לצד זה נמצא גם עדכון לעיצוב הפגוש האחורי, טכנולוגיית תאורת יום מעודכנת ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים. 

 

2024 יונדאי טוסון החדש
יונדאי טוסון החדש.

בתא הנוסעים כבר נמצא שינוי משמעותי של ממש. הדשבורד עוצב מחדש וכך גם חלקן העליון של הדלתות כדי ליצור התאמה לעיצוב החדש של הדשבורד. מול הנהג נמצא את גלגל ההגה החדש של יונדאי שלצידו נמצא כעת את מוט ההילוכים החדש של הדגם במקום המתג בין המושבים. מאחורי גלגל ההגה נמצא מסך פנורמי המכיל שני מסכי "12.3 עבור לוח מחוונים ומערכת המולטימדיה העדכנית. 

 

2024 יונדאי טוסון תא הנוסעים
שדרוג מקיף לתא הנוסעים.

הקונסולה בין המושבים עוצבה מחדש לחלוטין, כך שכעת במקום מוט ההילוכים ובלם היד החשמלי נמצא משטח טעינה אלחוטי לצד מחזיקי כוסות. בהמשך הקונסולה נמצא חלל אחסון גדול לצד שקעי USB ומעל זה נמצא ממשק בקרת אקלים דיגיטלי חדש לצד ממשק שליטה וקיצורים על המולטימדיה והשמע. 

 

השינויים האלו מבורכים שכן הם יוצרים איזון נכון יותר בין הרצון למינימליזם והשימוש במסכי מגע לבין השימושיות והזמינות של כפתורים פיזיים עבור הפעולות השכיחות יותר. לצד שינויים אלו יונדאי מדווחת על חוויית נסיעה נוח השקטה יותר בזכות בולמים קדמיים חדשים ומתקדמים יותר ותוספת של חומרי בידוד באזורים שונים, שמשות אקוסטיות גם לחלונות הצד בנוסף לזו הקדמית ועוד.  

 

2024 יונדאי טוסון N ליין
יונדאי טוסון N ליין.

בשלב זה יונדאי לא מדווחת על שינויים ביחידות ההנעה, את זה היא תעשה בשלב מאוחר יותר, אך סביר להניח כי לא נפגוש שינוי משמעותי, אם בכלל. 

 

עדכון: בתחום ההנעה אין שינוי כך שהטוסון המחודש ממשיך עם המנועים המוכרים לנו, 1.6 ליטר טורבו בהספק מרבי של 180 כ"ס ומומנט מרבי של 27 קג"מ בשידוך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים, 1.6 ליטר טורבו היברידי בהספק כולל של 235 כ"ס עם מנוע חשמלי בהספק של 64 כ"ס ומומנט מרבי של 26.9 קג"מ ו- 2.0 ליטר טורבו דיזל בהספק של 184 כ"ס ו-42.5 קג"מ. 

 

יש לציין כמובן שאלו יחידות ההנעה שהוצגו בשוק הבית הקוריאני, בהתאם לשוק היעד הטוסון משווק עם מבחר נוסף של מנוע כגון 1.6 טורבו דיזל 136 כ"ס, 2.0 ליטר בנזין 156 כ"ס, 1.6 ליטר טורבו פלאג-אין עם הספק מרבי של 265 כ"ס טווח חשמלי של כ-70 ק"מ, ועוד. 

 

2024 יונדאי טוסון החדש
יונדאי טוסון החדש.

לצד זה נוכל למצוא שדרוגים נוספים כגון מפתח דיגיטלי דור 2 המאפשר פתיחה באמצעות המכשיר הסלולרי, מערכת בדיקת מושב אחורי חדשה מבוסס רדאר לטובת זיהוי מדויק יותר גם של ילדים ישנים או חיות מחמד, מערכת זיהוי טביעת אצבע להפעלת הרכב או עבור שירותים מתקדמים כגון שירות תשלומים על דלק וחניה ישירות מהרכב, עדכוני OTA, תצוגה עילית, מצלמת דרך מבנית עם חיבור לאפליקציה, תאורה ראשית אדפטיבית, מערכת פיצוי רוחות צד ועוד. 

 

הדגמים ההיברידיים מצוידים במערכת  E-Motion Drive המנצלת את התגובה המיידית והמהירה של המנוע החשמלי, יחד עם מערכת בקרת היציבות, כדי לשפר את תגובת הרכב למצבי קיצון כגון תמרון חירום חריף, עיקול חד ומפתיע ועוד. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 22

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.