הקרוס קופה GTE הוא קדימון לקרוסאובר היברידי פלאג-אין שפולקסווגן תציג בשנה הבאה עבור השוק האמריקאי.

2015 פולקסווגן קורס קופה GTE קונספט

אם הקונספט קרוס קופה GTE שיוצג הערב בתערוכת דטרויט 2015 ניראה לכם מוכר זה לא בכדי, את אותו הקונספט בוורסיות שונות פולקסווגן כבר הציגה פעמיים בעבר, לראשונה בתערוכת דטרויט 2013 כקונספט קרוס בלו 7 מושבים ובשנה שעברה כקונספט קרוס-בלו קופה בתערוכת שנגחאי.

 

לפי פולקסווגן, הקונספט מציג את שפת העיצוב של רכב הפנאי 7 מושבים שפולקסווגן מייעדת לצפון אמריקה, סביר להניח שפולקסווגן תציע את הדגם גם בגרסאות נוספות כגון קופה 4 דלתות כמתחרה ל-X4 של ב.מ.וו. רכב הפנאי החדש ימוצב מעל הטיגואן ומתחת לטוארג, הצפוי בעצמו להיות מוצע בעתיד בגרסת 7 מושבים.

 

הקונספט המבוסס על פלטפורמת MQB מציג מידות גדולות למדי עם אורך של 4.85 מטר, רוחב של 2.03 מטר וגובה של 1.73 מטר.

 

יחידת ההנעה ההיברידית של הדגם משלבת בין מנוע V6 בנפח 3.6 ליטר בהספק מרבי של 276 כ"ס ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ, לבין שני מנועים חשמליים: קדמי בהספק של 54 כ"ס ו-22.4 קג"מ ואחורי בהספק של 114 כ"ס ו-27.5 קג"מ. את המנועים החשמליים מזינה סוללה בקיבולת של 14.1KWH.

 

ההספק הכולל של המערכת עומד על 355 כ"ס המספיקים לפי פולקסווגן לנתון תאוצה של 6.0 שניות 0-96 קמ"ש ולמהירות מרבית של 209 קמ"ש. נסיעה חשמלית על בסיס הסוללה בלבד אפשרית עד לטווח מרבי של 32 ק"מ.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.