טיזר לפולקסווגן ID7 GTX
פולקסווגן רומזת על דגם ID7 GTX הספורטיבי.
טיזר לפולקסווגן ID7 GTX
פולקסווגן רומזת על דגם ID7 GTX הספורטיבי.

קצת לאחר שחשפה לראשונה את מכונית הסאלון החשמלית ID7, פולקסווגן כבר רומזת על הגרסה הספורטיבית של הדגם ID7 GTX, אותה החברה תחשוף רק בחודש ספטמבר הקרוב במסגרת תערוכת התחבורה של מינכן - IAA MOBILITY.

 

פולקסווגן ID7 GTX תהיה הדגם החשמלי השלישי של פולקסווגן, לאחר ID4 GTX ו-ID5 GTX,  הנושא את צירוף האותיות הזה שבעידן החשמלי, מחליף את הצירוף GTI המיתולוגי. פולקסווגן מגדירה את ה- ID7 GTX כלימוזינה למרחקים ארוכים עם הנעה כפולה ויותר כוח. 

 

פולקסווגן ID7
פולקסווגן ID7.

הטיזר שפולקסווגן מציגה לא חושף יותר מידי, למעט השחרה של חלק מחלקי הכרום. כמו שאר דגמי GTX אפשר לצפות לעיצובים שונים וספורטיביים לפגושים מלפנים ומאחור, חתימת תאורה קצת שונה ועוד. 

 

פולקסווגן לא מספקת בשלב זה פרטים על מערכת ההנעה הכפולה של הדגם, מה שבטוח הוא שהמנוע האחורי הוא אותו מנוע 286 כ"ס ו-56 קג"מ שנמצא בדגמי ההנעה האחורית של ה-ID7. יחידת ההנעה האחורית הזו (APP550) היא פיתוח חדש לחלוטין של פולקסווגן, אנחנו עדיין לא יודעים האם פולקסווגן פיתחה גם יחידת הנעה קדמית חדשה או שהיא תעשה שימוש ביחידת הנעה הקדמית הנוכחית של דגמי ID, לה הספק מרבי של הספק מרבי של 109 כ"ס ומומנט מרבי של 16.5 קג"מ. בשורה התחתונה זה אומר שאתם יכולים לצפות להספק מרבי של כ-400 כ"ס או יותר. צריך לציין כי אנחנו מצפים מפולקסווגן לשווק את ה-ID7 בדגמי הנעה כפולה שהם לא דגם GTX, אם תרצו סוג של דגם מתחרה לטסלה מודל 3 LR. 

 

פולקסווגן ID5 GTX
פולקסווגן ID5 GTX.

פולקסווגן ID7 היא עקרונית סוג של מתחרה לטסלה מודל 3, אך בעוד שטסלה בחרה בצד הספורטיבי, במיוחד בדגם מודל 3 פרפורמנס, בפולקסווגן בחרו להעדיף את נוחות הנסיעה והמרחב לנוסעים. אין ספק כי נתון 0-100 קמ"ש מהיר הוא מקדם מכירות מצוין לדגמי טסלה, אך לפולקסווגן ID7 יש את היתרונות שלה, כמו בולמים אדפטיביים כסטנדרט לנוחות משופרת או מרחב גדול יותר משמעותית לנוסעים, כך שצעירים אולי יעדיפו את המודל 3 אך בוגרים יותר יעדיפו כנראה את הנינוחות של ה-ID7.  

 

2024 פולקסווגן ID7 תא הנוסעים
תא הנוסעים של פולקסווגן ID7.

 

סביר להניח כי פולקסווגן ID7 GTX תשווק עם הסוללה הגדולה יותר של הדגם בקיבולת ברוטו של 91kWh, הסוללה הזו מאפשרת בדגם ההנעה האחורית טווח נסיעה של כ-700 ק"מ, בדגם GTX זה יהיה קצת פחות יותר. עבור דגם ID7 GTX פולקסווגן פיתחה מערכת בקרת דינמית השולטת על ההיגוי, בלמים, בולמים וכמובן שגם על ניהול המומנט בין הצירים. השליטה על המערכת תתבצע דרך בורר מצבי נהיגה שיאפשר לנהג לבחור בין מספר מצבים שונים.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.