עם הספק מרבי של 360 כ"ס, פורשה מקאן GTS החדש הוא גרסת ביניים בין המקאן S למקאן טורבו.

2015 פורשה מקאן GTS החדש
פורשה מקאן GTS - גרסה ספורטיבית וחזקה יותר למקאן S.

פורשה חשפה היום (ד') בבכורה עולמית בתערוכת הרכב של טוקיו את המקאן GTS החדש שהוא גרסה חזקה וספורטיבית יותר למקאן S ודגם ביניים חדש בין המקאן טורבו הבכיר עם 400 כ"ס למקאן S עם 340 כ"ס.

 

המקאן GTS מצויד בגרסה מחוזקת של מנוע ה-3.0 ליטר טווין טורבו V6 של המקאן S עם הספק מרבי של 360 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 51.0 קג"מ בין 1,650-4,000 סל"ד, תוספת של 20 כ"ס ו-40.08 קג"מ לעומת המקאן S.

 

מצויד כסטנדרט בתיבת PDK כפולת המצמדים של פורשה (7 הילוכים), המקאן GTS יאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.2 שניות או ב-5.0 שניות עם תוספת של חבילת ספורט-כרונו האופציונאלית. המהירות המרבית בדגם עומדת על 257 קמ"ש.

 

בנוסף למנוע המשודרג המקאן GTS מצויד במערכת בלימה משופרת עם צלחות בילום גדולות יותר וקליפרים בצבע אדום וכן במערכת בקרת יציבות "ליברלית" יותר. מערכת הבולמים האדפטיבית של הדגם זכתה לכיול ספורטיבי יותר שכולל הנמכת מרכב של 15 מ"מ.

 

המקאן GTS מצויד בחישוקי 'RS ספיידר' שחורים בקוטר "20 ותאורת LED ראשית מוצעת בדגם כאופציה. בתא הנוסעים נמצא מושבי ספורט בריפוד עור משולב באלקנטרה ותפירה בחוט אדום, רקע אדום למחוון סיבובי המנוע וכן את מערכת המולטימדיה החדשה של פורשה (PCM) שהוצגה לראשונה עם ה-911 החדשה (מתיחת פנים).

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.