2019 פורשה קאיין קופה
פורשה קאיין קופה - מתחרה ל-ב.מ.וו X6.
2019 פורשה קאיין קופה
פורשה קאיין קופה - מתחרה ל-ב.מ.וו X6.

הקאיין קופה (Cayenne Coupe) החדש של פורשה יוצע עם מנועי בנזין בהספקים של 340 כ״ס ועד ל-550 כ״ס בדגם הטורבו ויתחרה ב-X6 של ב.מ.וו.

 

פורשה לא ממתינה לתערוכת ניו יורק וחושפת את הקאיין קופה החדש שלה, גרסת קופה ראשונה לקרוסאובר הבכיר של פורשה ומתחרה למרצדס GLE קופה, אודי Q8 ו-ב.מ.וו X6. מאורכיד ספורטס קארס, יבואנית פורשה בישראל, נמסר כי פורשה קאיין קופה זמין לרכישה החל מ-769,000 שקל ויגיע בחודש יולי/אוגוסט 2019 לאולם התצוגה בהרצליה פיתוח- החושלים 8 הרצליה פיתוח.

פורשה העניקה לקאיין קופה עיצוב שונה במעט לחזית לעומת הקאיין הרגיל ואת ההבדל העיקרי בין הדגמים נמצא החל מקורת A שטוחה יותר המחוברת לגג הנמוך בכ-2 ס״מ מהקאיין הרגיל והחל מקורת B נפגוש גג המשתפל לאחור בחדות ומעניק לדגם את מראה הקופה המבוקש. באמצעות עיצוב חדש לפגוש האחורי, גם לדלתות מאחור, הקאיין קופה רחב מזה הרגיל ב-18 מ״מ.

 

2019 פורשה קאיין קופה
פורשה קאיין קופה.

ספוילר הגג בדגם מכוון את זרימת האוויר אל עבר כנף אדפטיבית הנשלפת מתחת לחלון תא המטען במהירויות של מעל ל-90 קמ״ש ומגדילה את כוח ההצמדה על הציר האחורי. בכדי לפצות את הנוסעים מאחור על הגג המשתפל, פורשה הנמיכה את המושב האחורי בקאיין קופה ב-30 מ״מ לעומת הקאיין.

 

פורשה קאיין קופה
פורשה קאיין קופה.

לפורשה קאיין קופה אורך של 4,939 מ״מ, רוחב של 1,989 מ״מ, גובה של 1,653 מ״מ ובסיס גלגלים של 2,895 מ״מ. נפח תא המטען עומד על 625 ליטר (600 ליטר בקאיין טורבו) עד 1,540 ליטר עם קיפול המושבים, קטן ב-145 ליטר ו-170 ליטר לעומת הקאיין הרגיל בהתאמה.

 

עם תחילת השיווק הקאיין קופה יוצע עם שני מנועים: 3.0 ליטר V6 טורובו עם 340 כ״ס ו-45.9 קג״מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 6.0 שניות (5.9 שניות עם חבילת הפחתת משקל) ולמהירות מרבית של 243 קמ״ש. הדגם מצויד כסטנדרט בחבילת ספורט-כרונו.

 

הקאיין קופה טורבו מצויד במנוע 4.0 ליטר V8 טווין טורבו בהספק מרבי של 550 כ״ס ומומנט מרבי של 78.5 קג״מ, מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש ב-3.9 שניות, 0-200 קמ״ש ב-14.6 שניות  ולמהירות מרבית של 285 קמ״ש. שני המנועים משודכים כסטנדרט לתיבת 8 הילוכים אוטו׳ טיפטרוניק S החדשה של פורשה ולמערכת הנעה כפולה.

 

2019 פורשה קאיין קופה
תא הנוסעים מעוצב באופן זהה לקאיין הרגיל.

תא הנוסעים זהה למוכר לנו מהקאיין הנוכחי ורוכשי הדגם יוכלו לבחור במספר חבילות יקרות לשדרוג הדגם, כגון שלוש חבילות להפחתת משקל (lightweight sports) הכוללות, בין היתר, חלקי קרבון, חישוקי סגסוגת קלים במידות של ״20-״22, חלון גג, ריפודי אלקנטרה גימור קרבון בתא הנוסעים ועוד.

כל דגמי הקאיין קופה מצוידים כסטנדרט בחבילת ספורט-כרונו, חישוקי ״20, היגוי תלוי מהירות Power Steering Plus, גג פאנורמי, בולמים אדפטיביים (PASM), חיישני חניה הכוללים מצלמות היקפיות, סגירה רכה לדלתות, אפל קאר פליי, שמשות כהות, מערכת חניה אוטומטית, מצלמה מרכזית מבוססת מצלמה, כניסה והתנעה ללא מפתח וכל מערכות הבטיחות הכוללות :בקרת שיוט אדפטיבית, התראת שטח מת וסיוע בשמירת נתיב.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.