קיה EV4 האצ'בק החשמלית
קיה EV4 האצ'בק.
קיה EV4 האצ'בק החשמלית
קיה EV4 האצ'בק.

לא נשאיר אתכם במתח, גם לאחר מבחן סיבולת מקיף של 120,000 ק"מ, קיה EV4, החשמלית האצ'בק המשפחתית החדשה של קיה, שמרה על קיבולת סוללה 95% דבר המעיד על תכנון מוקפד ומוצלח של מערכת ניהול הסוללה ומערכת בקרת הטמפרטורה של הסוללה. 

 

 יונדאי במבצע אאוטלנדר

אם אלו היו סתם 120,000 ק"מ רגילים לחלוטין היינו אומרים שזה נתון יפה אך לא היינו מתרשמים במיוחד, אך כאשר לוקחים בחשבון כי 10,000 ק"מ מתוך הטווח הזה נעשו (במשך מספר ימים) על מסלול הנורבורגרינג אנחנו בהחלט מתרשמים. 

 

קיה EV4 האצ'בק
קיה EV4.

תנאי הנהיגה על המסלול מדמים עומס רציף גבוה של 90% עד 95% מסך הביצועים של הדגם כאשר בכל פעם שהיה צריך להטעין את הרכב זה נעשה באמצעות עמדת טעינה אולטרה מהירה ולא סתם טעינה ביתית כך שמדובר בעומס הגבוה ביותר האפשרי על הסוללה שהוא עשרות מונים יותר ממה שנהג ממוצע צפוי לדרוש מהרכב. 

 

שאר טווח הנסיעה בוצע על כבישים ציבוריים בנהיגה רגילה ובתנאי מזג אוויר משתנים, מקור מקפיא של צפון אירופה בשלג ועד לשמש הקופחת בדרום ספרד. 

 

למרות הנתונים המרשימים שקיה מציגה כאן, האחריות על הסוללה נותרה ללא שינוי, כלומר הבטחה לקיבולת של מעל ל-70% למשך 8 שנים או עד 160,000 ק"מ. על קיה EV4 האצ'בק החשמלית תוכלו לקרוא בהרחבה בקישור. 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
 יונדאי במבצע אאוטלנדר
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.