קרסו מוטורס מרכז לוגיסטי פארק ראם
קרסו מוטורס מרכז לוגיסטי פארק ראם (צילום: עופר סגל).
קרסו מוטורס מרכז לוגיסטי פארק ראם
קרסו מוטורס מרכז לוגיסטי פארק ראם (צילום: עופר סגל).

קרסו מוטורס הקימה מתקן פאנלים סולאריים על גגות המרכז הלוגיסטי של החברה בפארק ראם, מתקן שיספק את כל צריכת החשמל של המרכז.

 

קבוצת קרסו מוטורס, יבואנית רנו, ניסאן, דאצ'יה ואינפיניטי, מודיעה על סיום התקנתו של פרויקט סולארי בהשקעה של 4.3 מיליון ₪ אשר הוקמו על פי הסדרת "מונה נטו" של רשות החשמל. המתקן שהוקם על על גגות המרכז הלוגיסטי של החברה בפארק תעשיות ראם, יחובר בחודש הקרוב לרשת החשמל והוא צפוי לייצר כ-2 מיליון קוט"ש בשנה בערך כספי של כ-800,000 ₪, אשר ישרתו את הצריכה העצמית של החברה.

 

את המהלך הובילה מחלקת הבינוי של קבוצת קרסו מוטורס, אשר יזמה והובילה לאורך השנים פרויקטים שונים בעולמות האנרגיה הירוקה, חסכון בחשמל והפיכת מרחב העבודה לירוק יותר.

 

הצבת מערכת סולארית תעניק לקבוצה מגוון יתרונות, החל כמובן מייצור חשמל באופן עצמאי וצריכתו בתוך הארגון, ניצול נכון של משאבי הארגון והשטח הפנויים, שליטה בהוצאות החשמל על ידי קיבוע מחיר החשמל, תרומה למאמץ הלאומי להקטנה והפחתת פליטות והצטרפות למגמה העולמית לקידום פעולות ירוקות כחלק מהליבה והאג'נדה העסקית.

שבי לביא מנהל מחלקת נדל"ן קרסו מוטורס: "כיבואנית רכב חלוצה שמביאה את הבשורה החשמלית לענף הרכב בישראל, זה אך טבעי להוביל מהלך סביבתי של הקמת מערכת סולארית, ולהצטרף לחברות הגדולות בעולם שמובילות את מהפכת האנרגיה הירוקה".

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.