את קיה EV6, הקרוסאובר החשמלי הייעודי של קיה המקביל לאיוניק 5, נפגוש בישראל בהמשך השנה. עד שזה יקרה, קיה תחל בקרוב לשווק את הדגם בשוק הבית הדרום קוריאני כך שאנחנו זוכים לסקירות ראשונות של הדגם באולם התצוגה.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

לפני הסרטונים, קצת תזכורת על הדגם: קיה EV6 מבוסס על פלטפרמת E-GMP הייעודית לרכבים חשמליים של קבוצת יונדאי, פלטפורמה שתשמש דגמים חשמליים יעודיים של יונדאי, קיה וג'נסיס. בכל הקשור לגודל פיזי קיה EV6 נמצא בין הספורטאז' לסורנטו, אך בזכות בסיס גלגלים ענק של 2.90 מטר אותו מאפשרת הפלטפורמה החשמלית מדובר ברכב מרווח מאוד לנוסעים בשורה השנייה.

 

קיה EV6
קיה EV6.

קיה EV6 משווק עם מבחר של שתי סוללות, בקיבולת של 58kWh בדגם הבסיס ו-77.4kWh, ולא פחות מחמש יחידות הנעה שונות. את דגם EV6 58kWh ניתן לקבל עם הנעה אחורית 167 כ"ס ו-36.5 קג"מ או הנעה כפולה בהספק כולל של 232 כ"ס וממונט מרבי של 61.7 קג"מ.

את דגם EV6 77.4kWh ניתן לקבל עם הנעה אחורית 229 כ"ס ו-36.5 קג"מ או הנעה כפולה בהספק כולל של 325 כ"ס ומומנט מרבי של 61.7 קג"מ. גרסת ההנעה האחורית מציעה את טווח הנסיעה המרבי העומד על כ-510 ק"מ, לגרסת ההנעה הכפולה נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.2 שניות.