2018 יונדאי אקסנט i25 החדשה
יונדאי אקסנט החדשה בגרסתה לשוק האמריקאי.
2018 יונדאי אקסנט i25 החדשה
יונדאי אקסנט החדשה בגרסתה לשוק האמריקאי.

לאחר שחשפה את הדגם בתחילת השנה, יונדאי מציגה כעת את הגרסה האמריקאית של האקסנט (i25) החדשה.

 

לאחר שחשפה בתחילת השנה את האקסנט החדשה בגרסתה לשוק הרוסי (שם היא משווקת כיונדאי סולריס) יונדאי חשפה בסוף השבוע האחרון את האקסנט החדשה בגרסתה לשוק האמריקאי, לא תופתעו לגלות כי מדובר בדגמים זהים לחלוטין למעט מנוע 1.6 ליטר שונה במעט.

 

האקסנט החדשה, המשווקת אצלנו כיונדאי i25 ונמצאת כעת בדור החמישי שלה, זכתה לפלטפורמה משודרגת והיא מרווחת יותר מהדגם היוצא עם תוספת ממוצעת של 3 ס"מ לכל מימד: 4.40 מטר אורך, 1.73 מטר רוחב, 1.47 מטר גובה ובסיס גלגלים של 2.60 מטר – מידות המשאירות את הדגם בתחום המשפחתיות הקומפקטיות. נפח תא המטען גדל באופן סמלי ב-15 ליטר לכדי נפח מכובד של 480 ליטר.

 

עיצוב הדגם נשען באופן מובהק על העיצוב של האלנטרה החדשה, מה שמעניק לדגם מראה מודרני ומלוטש יותר מזה של הדגם היוצא. תא הנוסעים אמנם עוצב מחדש והוא ניראה איכותי ומודרני יותר, אך הוא עדיין מציג מראה פשוט המתאים לרכב עבור מדינות מתפתחות – לשם הרי בעיקר מכוון הדגם. פחות רלוונטי לשוק המקומי שלנו, אך במרכז הדשבורד מותקנת מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך מגע "7 והרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. הדגם מצויד בנוסף במערכת Blue Link המאפשרת התנעה מרחוק של הרכב עוד מהבית באמצעות מערכת הבית החכם של גוגל (Google Home) או של אמאזון (Aamazon Alexa), כך לדוגמה הנהג יכול לבקש ברולו להתניע ולכוון את הטמפרטורה של הרכב מבעוד מועד בימי חורף קופאים או קיץ לוהטים.

ברוב העולם האקסנט החדשה תשווק עם מנוע 1.4 ליטר או 1.6 ליטר, בשוק האמריקאי הדגם ישווק עם מנוע 1.6 ליטר GDI מחודש בלבד, עם הספק מרבי של 130 כ"ס ומומנט מרבי של 16.4 קג"מ – שדרוג קל לעומת ה-124 כ"ס וה-15.9 קג"מ של הדגם היוצא. החידוש המשמעותי יותר הוא החלפתה של תיבת ה-4 הילוכים האוטומטית של הדגם היוצא בתיבת 6 הילוכים אוטו' אשר תסייע לנסיעה שקטה יותר וצריכת דלק עדיפה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.