אופל מוסיפה עוד דגם GSE ספורטיבי להיצע הדגמים שלה, הפעם מדובר במוקה GSE המצויד במערכת הנעה חשמלית שנלקחה ישירות מפיג'ו 208 GTI החשמלית החדשה. המוקה GSE הוא דגם הביצועים החשמלי הראשון של אופל, שני הראשונים, אסטרה GSE והגרנדלנד GSE, עשו שימוש ביחידת הנעה היברידית פלאג-אין.
כאמור, יחידת ההנעה של המוקה GSE זהה למה שפגשנו לאחרונה בפיג'ו 208 GTI החדשה, זו אותה יחידה המשרתת בנוסף את אלפא רומיאו ג'וניור ולוצ'ה ואת אבארט 600e. עם 280 כ"ס ומומנט מרבי של 35.2 קג"מ, למוקה GSE נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.9 שניות והמהירות המרבית מוגבלת ל-200 קמ"ש. עם סוללת 54kWh, למוקה GSe טווח נסיעה של כ-336 ק"מ, זאת לעומת כ-400 ק"מ עם אותה סוללה במוקה החשמלי הרגיל.

המוקה GSE נשען על חישוקי "20 העטופים בצמיגי מישלין פיילוט ספורט EV במידה של 225/40 ולפני אלו מותקן מלפנים דיפרנציאל מוגבל החלקה מסוג טורסן שבלעדיו, כל יציאה קצת חזקה מהמקום הייתה מסתיימת בסחרור מיותר של הגלגלים. בנוסף לכך, אופל עדכנה את המתלים מאחור כדי להוסיף מוט מייצב לטובת הפחתת הנטייה לתת היגוי של הדגם הרגיל ובנוסך לכך הותקנו תותבים קשיחים יותר בנקודות העיגון של המתלים לשלדה.
שדרוגים נוספים להם זכה הדגם הם מערכת היגוי "כבדה" יותר, מערכת בלימה משודרגת על צלחות קדמיות בקוטר ענק יחסית של 380 מ"מ וקליפרים של Alcon עם 4 בוכנות, קפיצים קשיחים יותר עם הנמכת מרכב קלה ובולמים חדשים עם מעצורים הידראוליים.

לצד השדרוגים המכאניים המוקה GSE זכה לשדרוגים קוסמטיים המעניקים לדגם את המראה הדינאמי המתבקש ובחלל תא הנוסעים נמצא מושבי ספורט עם משענת אינטגרלית בריפוד עור משולב באלקנטרה ובמסך של מערכת המולטימדיה נמצא תצוגת נתוני ביצועים ייחודית לדגם.