2021 בנטלי בנטיאגה פלאג-אין
בנטלי בנטיאגה פלאג-אין החדש.
2021 בנטלי בנטיאגה פלאג-אין
בנטלי בנטיאגה פלאג-אין החדש.

כחצי שנה לאחר שחשפה את דגמי 2021 המחודשים של הבנטיאגה, בנטלי חושפת כעת את דגמי הפלאג-אין PHEV של הקרוסאובר האולטרה יוקרתי של המותג המתחרה ישירות בקולינאן של רולס רויס. בנטלי תצייד השנה גם את הפלייס ספר החדשה באותה מערכת הנעה היברידית פלאג-אין והיעד של המותג הוא לשווק עד שנת 2026 רק דגמים כאלו או דגמים חשמליים מלאים.

 

מערכת ההנעה ההיברידית של הבנטיאגה המחודש ממשיכה מדגם הפלאג-אין היוצא, שהוצג רק לפני כשנה וחצי, וכן, זו אותה מערכת שניתן לקבל עם אודי Q7 60 TFSI e. המערכת משלבת מנוע 3.0 ליטר V6 טווין-טורבו שביחד עם מנוע חשמלי, 123 כ"ס ו-35.7 קג"מ, מייצרים הספק כולל של 449 כ"ס ומומנט מרבי של 71.3 קג"מ. תחנת הכוח זו מאפשרת לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.2 שניות ומהירות מרבית של 255 קמ"ש.

 

בנטיאגה הייבריד
אותה מערכת הנעה של הדגם היוצא.

סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 17.3kWh מאפשרת לדגם טווח נסיעה של 50 ק"מ אך בתקן NDEC שכבר לא בשימוש, בתקן WLTP העדכני זה יהיה כ-40 ק"מ. נסיעה על בסיס הסוללה בלבד אפשרית עד למהירות של 135 קמ"ש וטעינה מלאה של הסוללה דורשת המתנה של כשעתיים וחצי.

בכדי לסייע ללקוחות הדגם לעשות שימוש מרבי במנוע החשמלי, דוושת הגז כוללת מנגנון המעביר הממחיש לנהג את בנקודה שמעבר לה מנוע הבנזין יפעל ויצטרף להנעת הרכב והרכב יעבור ממצב הנעה חשמלי מלא למצב היברידי. אותו מנגנון יפעיל גם ויברציה קלה המסמנת לנהג מתי כדאי להוריד את הרגל מדוושת הגז לפני התקרבות לצומת, אזור מהירות מוגבלת או האטה של התנועה ועוד. המידע הזה, מתי מומלץ להוריד את הרגל מדוושת הגז, מגיע ישירות ממערכת הניווט. את המערכת הזו, הנקראת מערכת חיזוי, פגשנו כבר גם באודי Q7 ודגמים נוספים של אודי והיא מנהלת את מערכת ההנעה בהתאם ליעד שהוכנס למערכת הניווט בכדי להשיג נצילות מרבית של המערכת.

 

בנטלי בנטיאגה תא הנוסעים
עושר מופגן.

מעבר לכך זה אותו בנטיאגה מחודש שפגשנו אשתקד עם עדכון מקיף ומוצלח לעיצוב החיצוני, יחד עם שדרוג החומרים והגימור בתא הנוסעים לצד עדכון טכנולוגי כגון מולטימדיה "10.9 חדשה ומתקדמת יותר ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל "12.3 עם גרפיקה מעודכנת. יש גם גלגל הגה חדש ועוד מגוון שדרוגים ושיפורים לרווחת הנוסעים, מלפנים ומאחור.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.