2011 בנטלי בנטיאגה החדש
בנטלי בנטיאגה החדש.
2011 בנטלי בנטיאגה החדש
בנטלי בנטיאגה החדש.

כחמש שנים לאחר שהציגה את הבנטיאגה, בנטלי מעניקה לקרוסאובר הראשון שלה מתיחת פנים הכולל עדכון מקיף לעיצוב החיצוני, שדרוג טכנולוגי לתא הנוסעים ולרשימת האבזור והחל מהשנה הבאה, גם יחידת הנעה היברידית ראשונה לדגם ולמותג. מקצה השדרוגים הזה יאפשר לדגם להיות תחרותי יותר מול המתחרה העיקרי שלו, רולס רויס קולינן.

 

העיצוב החיצוני של הבנטיאגה זכה לליטוש מקיף בכדי להעניק לדגם מראה עדכני ומודרני יותר המיישר קו עם שאר דגמי המותג העדכניים יותר כגון הקונטיננטל GT והפליינג ספר החדשה. את השינוי המשמעותי ביותר נמצא מאחור עם עיצוב חדש לחלוטין לדלת תא המטען, לפנסים המעוצבים בסגנון אובלי כמו בקונטיננטל GT, עיצוב חדש לפגוש האחורי ולצמד סופיות האגזוז. בחזית אנחנו פוגשים עיצוב חדש לגריל ולפגוש הקדמי ופנסים ראשיים מעודכנים בעיצוב קריסטלי ייחודי (LED matrix עם 82 יחידות בכל פנס).

 

2011 בנטלי בנטיאגה החדש
עיצוב חדש לחלוטין לירכתיים.

גם בתא הנוסעים נוכל למצוא מגוון רחב של שינויים, כולל עיצוב מעודכן ושימוש בחומרי גימור חדשים לצד עדכון טכנולוגי הכולל מערכת מולטימדיה חדשה ומתקדמת יותר, עם eSIM ומסך מגע "10.9 ולוח מחוונים דיגיטלי מלא בגודל "12.3, עם גרפיקה מעודנת ההולמת את המותג. נוכל למצוא בנוסף גם גלגל הגה חדש, מושבים חדשים, מערכת שמע בסיסית עם 2 רמקולים ומערכת משודרגת מבית Naim עם לא פחות מ-20 רמקולים ועוד.

 

2011 בנטלי בנטיאגה תא הנוסעים
מולטימדיה חדשה ולוח מחוונים דיגיטלי.

את השורה השנייה ניתן לקבל עם שני מושבים נפרדים או ספסל מלא שעוצב מחדש. בנטלי מציינת כי יושבי שורה זו ייהנו כעת מתוספת של 3 ס"מ למרווח הרגליים והטייה בטווח רחב יותר לגב המושב. טאבלט חדש וגדול יותר יאפשר ליושבים שם שליטה על האוורור/חימום של המושבים ועל בקרת האקלים המפוצלת (4 אזורים סה"כ).

 

2011 בנטלי בנטיאגה החדש
אפשר גם במראה ספורטיבי.

היצע המנועים בדגם נותר ללא שינוי. דגם הבסיס מצויד במנוע 4.0 ליטר V8 טווין טורבו עם 550 כ"ס ו-78.5 קג"מ. בשידוך לתיבת 8 הילוכים אוטו' והנעה כפולה זה מספיק בכדי להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.5 שניות ומהירות מרבית של 290 קמ"ש. בהמשך יוצג הדגם הבכיר עם מנוע W12 TSI בהספק מרבי של 635 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 91.7 קג"מ המתקבל בין 1,350 ל-4,500 סל”ד. גרסה היברידית פלאג-אין ראשונה בבנטלי תצטרף להיצע בהמשך ובחברה מציינים כי הדגש במערכת יהיה על ביצועים.

על נוחות הנסיעה בדגם מופקדים מתלי אוויר ומערכת מוטות מייצבים אקטיביים שנועדו לאפשר לדגם לשמור על מרכב מאוזן בסיבובים ולהגדיל את האחיזה.

 

תגיות: בנטלי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.