מרצדס S קלאס החדשה
מרצדס S קלאס החדשה.
מרצדס S קלאס החדשה
מרצדס S קלאס החדשה.

הופעת הבכורה העולמית של מרצדס S קלאס החדשה (W223) תערך רק בחודש ספטמבר הקרוב, אך עד שזה יקרה מרצדס מבטיחה לחשוף טפח אחר טפח מהדגם והחל מיום רביעי הקרוב היא תאפשר לנו הצצה חלקית אל תא הנוסעים החדש של הדגם ובמיוחד אל מערכת MBUX 7.0 החדשה אשר תשרת את הדגם.

 

מרצדס S קלאס הייתה מאז ומעולם אמת המידה לחדשות טכנולוגית ולא מעט טכנולוגיה שהוצגה עם הדגם הגיע בסוף גם לרכבים עממיים יותר וכמובן שגם הועתקה ע"י יצרנים אחרים. מרצדס מבטיחה כי S קלאס החדשה תשמור על המסורת הזו ותציג שלל חידושים טכנולוגיים מתקדמים, כולל שימוש באינטליגנציה מלאכותית, מערכת ניווט עם מציאות רבודה מתקדמת יותר מזו הנוכחית ועוד שלל חידושים נוספים אותם כאמור תחל מרצדס לחשוף החל מיום רביעי הקרוב.

 

מערכת MBUX דור 7.0
מערכת MBUX דור 7.0.

מרצדס S קלאס הייתה זו הראשונה שהציגה את החיבור ליחידה ויזואלית אחת של לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה וגם זה אלמנט הועתק ע"י יצרנים רבים אחרים. ב-S קלאס החדשה נפגוש עיצוב שונה לחלוטין לתא הנוסעים, מינימליסטי יותר, עיצוב אליו נחשפנו כבר בתמונות ריגול של הדגם, עם הפרדה בין לוח המחוונים הדיגיטלי למערכת המולטימדיה וזה בכדי לקרב את המסך המרכזי לידי הנהג שכן עיקר השליטה על המערכות השונות, כולל לדוגמה בקרת האקלים, תעשה דרך המסך הזה או דרך כפתורי המגע שעל גלגל ההגה החדש של מרצדס שהוצג לאחרונה עם ה-E קלאס המחודשת.

 

גלגל ההגה החדש של מרצדס
גלגל ההגה החדש של מרצדס.

מרצדס S קלאס החדשה אמנם לא תשווק בגרסה חשמלית מלאה, את התפקיד הזה תמלא כמובן מרצדס EQS החשמלית אשר תוצג בשנה הבאה, אך היא כן תשווק בגרסת פלאג-אין ובשלב זה מרצדס מוכנה לחשוף כי לדגם יהיה טווח נסיעה חשמלי מרשים של כ-100 ק"מ.

למרות שמרצדס הציגה סרטון של הדגם עם מעטה כבד של הסוואה, בתמונות המצורפות תוכלו לראות את חזית הדגם המציגה אבולוציה לעיצוב הנוכחי של הדגם עם גריל גדול ובולט יותר, פנים צרים יותר ועיצוב ספורטיבי יותר לפגוש הקדמי.  

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.