הקורולה סדאן 2019 תצויד במערכת הנעה היברידית עם 122-180 כ"ס ובמגוון רחב של מערכות נוחות ובטיחות. הקורולה סדאן החדשה צפויה לנחות בישראל בתחילת 2019.

 

באמצעות וידאו טיזר קצר, טויוטה הכריזה היום (ו') כי היא תחשוף את הקורולה סדאן 2019 החדשה בתערוכת הרכב של גואנגזו (סין) ביום שישי הבא, ה-16.11.2018.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הקורולה סדאן החדשה היא גרסת המרכב השלישית לדור ה-12 של הקורולה, מצטרפת אל מרכבי הסטיישן והחמש דלתות האצ'בק של הדגם (במקום האוריס) אשר הוצגו מוקדם יותר השנה. כל הפרטים על הקורולה האצ'בק וסטיישן החדשות.

הקורולה סדאן צפויה להציע מידות דומות לאלו של הקורולה הנוכחית, כלומר בסיס גלגלים של 2.70 מטר ואורך של כ-4.62 מטר, אך היא תהיה רחבה יותר בכ-20 מ"מ עם רוחב של כ-1790 מ"מ. כמו שאר דגמי הקורולה גם דגם הסדאן מבוסס על פלטפורמת TNGA החדשה של טויוטה (GA-C) הקשיחה יותר בכ-60% משמעותיים לעומת הפלטפורמה של הדגם הנוכחי. 

 

עיצוב תא הנוסעים צפוי להיות זהה למה שפגשנו בקורולה האצ'בק וסטיישן, כלומר שדרוג משמעותי לעומת הדגם הנוכחי עם עיצוב נקי ונאה יותר ואיכות חומרים גבוהה משמעותית. בתא הנוסעים נוכל למצוא מולטימדיה עם מסך "8 (שלראשונה, בהמשך, תאפשר הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי)' לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך "7 ואופציה לתצוגה עילית צבעונית "10.

 

טויוטה קורולה תא הנוסעים
שדרוג משמעותי לעומת הדגם היוצא.

בנוסף נוכל למצוא משטח טעינה אלחוטי, אופציה לתאורת LED מלאה, מערכת סיוע לחניה ומערך שלם של מערכות בטיחות תחת הדור השני והמתקדם יותר של מערכת TSS.

 

בתחום ההנעה, הקורולה סדאן תשווק לראשונה עם מערכות הנעה היברידיות: 1.8 ליטר 122 כ"ס המוכרת מהפריוס, עם ביצועים הצפויים לעמוד על כ-11 שניות 0-100 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של כ-29.4 ק"מ לליטר. מעל דגם זה נוכל למצוא את מערכת ההנעה ההיברידית החדשה של טויוטה המבוססת על מנוע 2.0 ליטר ועם הספק מרבי של 180 כ"ס. יחידת הנעה זו צפויה כבר לספק נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של כ-8 שניות ועדיין לשמור על צריכת דלק חסכונית של כ-47 ק"מ לליטר.

לאור העובדה שהקורולה סדאן לא מיועדת לאירופה, סביר להניח שמנוע ה-1.2 טורבו 116 כ"ס לא יוצע עם דגם הסדאן ובמקמו, הלקוחות השמרניים יותר של הדגם, יוכלו לבחור מבין מנוע 1.6 ליטר 132 כ"ס, בעיקר עבור השווקים האסייתיים, לבין מנוע ה-2.0 ליטר החדש של טויוטה עם 170 כ"ס ו- 20.9 קג"מ, עבור השוק האמריקאי. המנועים משודכים לתיבת ההילוכים הרציפה החדשה של טויטה - שגם היא שדרוג משמעותי לעומת זו הנוכחית וכוללת הילוך ראשון קשיח.

 

תגובות (3)

This comment was minimized by the moderator on the site

כדאי שתעשו הגהה לפני פרסום כי יש כמה טעויות די בסיסיות בכתבה.

This comment was minimized by the moderator on the site

כתבה מרושלת. כטויוטיסט ותיק אני מופתע מרדידות הכתבה ורשלנות ההגהה.

This comment was minimized by the moderator on the site

שטויוטה קורולה החדשה תהיה מותקנת במערכת מובילאיי הירושלמית וגודל של 4 דלתות ו-2.0 סמ"ק וחשמלית 100%

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location