יונדאי באיון
יונדאי באיון - קרוסאובר עירוני עבור השוק האירופי.
יונדאי באיון
יונדאי באיון - קרוסאובר עירוני עבור השוק האירופי.

לאחר שחשפה מספר טיזרים לדגם, יונדאי מכריזה כי ביום שלישי הקרוב (2.03.2021) היא תחשוף בבכורה עולמית את יונדאי באיון, הקרוסאובר העירוני החדש של יונדאי המיועד לשוק האירופי שכן יונדאי וניו, כלל לא הגיע לאירופה.

 

יונדאי עדיין לא ממש נדיבה בפרטים על הדגם, אך ברור לנו כי הבאיון (Bayon) מבוסס על המכלולים של יונדאי i20 החדשה, אותה נפגוש בקרוב כאן בישראל. זה כולל כמובן גם את אותן יחידות הנעה עדכניות על בסיס מנוע ה-1.0 ליטר טורבו סמארט סטרים של יונדאי בהספקים של 100 כ"סו- 17.5 קג"מ או 120 כ"ס ו-20.4 קג"מ. את המנועים ניתן לקבל עם תיבת הילוכים ידנית או 7 הילוכים DCT וכן עם מערכת מיקרו-היברידית 48V, מערכת שלא נהוג לפגוש בסגמנט הזה והיא מאפשרת חיסכון נוסף של 3-4 אחוז בצריכת הדלק.

 

יונדאי באיון
יונדאי באיון.

יונדאי העניקה לבאיון עיצוב חיצוני ייחודי, צעיר ומודרני עם חתימת תאורה מעניינת, אך תא הנוסעים לעומת זאת יהיה דומה עד כדי זהה למה שכבר פגשנו ב-i20 החדשה ומה שמחזק את ההנחה כי שני הדגמים חולקים מכלולים משותפים רבים.

את המקום של קרוסאובר עירוני מחזיק כיום בישראל יונדאי וניו, אך סביר מאוד להניח כי הוא רק ממלא מקום זמנים ובהמשך הבאיון ישווק בישראל במקומו.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.