ג'יפ גרנד צ'ירוקי החדש מקבל מנוע טורבו דיזל V6 חדש. בישראל, לקראת חודש יוני 2011.

מנוע דיזל לגרנד צירוקי החדש

עכשיו שקרייזלר ופיאט רוקדים טנגו צמוד, מספקת פיאט ל-ג'יפ גרנד צ'ירוקי, מנוע טורבו דיזל V6 בנפח 3.0 ליטר שפותח ע"י VM Motori בשיתוף עם פיאט. מנוע זה משרת גם את השיבוט האירופאי של קרייזלר 300 בדמותה של לנצ'יה תמא החדשה.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

פיאט מעוניינת לדחוף חזק את הגרנד צ'ירוקי באירופה, כרכב הפנאי היוקרתי ביותר שלה בהיצע. המנוע בעל הספק של 241 כ"ס ב-4,000 סל"ד ו-56 קג"מ בתחום של 1,800-2,800 סל"ד. מנוע זה מחליף את המנוע מרצדס (של ה- ML) ששירת את ה-גרנד צ'ירוקי CRD. ההספק גבוהה ב-27 כ"ס ב-4 קג"מ. למרות הגידול בהספק, צריכת הדלק שופרה ועומדת על צריכה משולבת של 12 ק"מ לליטר ופליטת CO2 של 218 גרם/ק"מ.

 

ג'יפ משדכת לגרד צ'ירוקי את אותה יחידה אך בהספק נמוך יותר של 190 כ"ס ו-44.85 קג"מ. המנוע החזק יוצע רק ברמת הגימור לימיטד ואילו המנוע המוחלש, יוצע ברמת הגימור לרדו ואופציה ברמת הגימור לימיטד.

 

מכשירי תנועה, יבואנית קרייזלק/ג'יפ לישראל, תביא את גרסת הדיזל לקראת חודש יוני הקרוב בשתי רמות הגימור, מחירים טרם נקבעו.

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location