כשנתיים לאחר שהפסיקה את השיווק של הדור הקודם, ג'יפ חושפת בשוק האמריקאי את הצ'ירוקי 2026 החדש, דור שישי לקרוסאובר הבינוני של ג'יפ הניצב בין הקומפאס הקטן יותר לגרנד צ'ירוקי הגדול יותר. ג'יפ צ'ירוקי החדש גדול יותר משמעותית מהדגם היוצא, כמובן שגם טכנולוגי יותר ולראשונה הוא ישווק עם מערכת הנעה היברידית שבשלב זה תהיה יחידת ההנעה היחידה של הדגם.
ג'יפ צ'ירוקי החדש מבוסס על פלטפורמת SLTA בגרסת לארג' המשמשת את הדגמים הגדולים והיקרים יותר בקבוצת סטלנטיס. עם אורך של 4,778 מ"מ, רוחב של 1,898 מ"מ, גובה של 1,715 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,869 מ"מ, הצ'ירוקי החדש בעיקר אורך יותר ב-119 מ"מ, גובה יותר ב-50 מ"מ ועם תוספת נכבדה של 163 מ"מ לבסיס הגלגלים לעומת הדגם היוצא. הגידול המשמעותי במידותיו של הדגם הוקצה בעיקר לטובת חלל תא נוסעים עצום בנפח של 952 ליטר או 1,934 ליטר עם קיפול המושבים מאחור.

כאמור, ג'יפ צ'ירוקי החדש ישווק עם מערכת הנעה היברידית, זו מערכת הנעה המשלבת מנוע 1.6 ליטר טורבו 177 כ"ס עם מנוע חשמלי, סוג של תיבת הילוכים רציפה ומערכת הנעה כפולה לפי דרישה הפועלת מרבית הזמן על הנעה קדמית בלבד והשילוב של הגלגלים מאחור (עד 50% מהמומנט) נעשה בהתאם למצב האחיזה. למערכת הזו הספק משולב של 210 כ"ס, מומנט מרבי של 31.8 קג"מ וצריכת דלק משולבת של 15.6 ק"מ לליטר בתקן EPA.
מנוע ה-1.6 טורבו הוא מנוע חדש לחלוטין שפותח במיוחד עבור שימוש בהנעה היברידית, הוא פועל על בסיס מחזור מילר, הוא בעל יחס דחיסה של 11.3:1 ולחץ גדישה גבוה של עד 2.4 באר המתאפשר גם בזכות שימוש במצנן ביניים עם קירור באמצעות נוזל, לא דבר אופייני ממש למנועים "עממיים". נסיעה על בסיס הסוללה בלבד (1.03kWh) אפשרית על למהירות של 100 קמ"ש. כיאה לרכב המיועד גם לטיולי שטח קל, לרשות הנהג בורר מצבי שטח ומרווח הגחון בדגם קצת גדול מהמקובל בסגמנט - 20.4 ס"מ.

בכל הקשור לעיצוב החיצוני, למעט הדורות הראשונים של הדגם, הצ'ירוקי הוא סוג של עוף מוזר בג'יפ וזו הדרך העדינה שלנו לומר שגם העיצוב של הדור החדש, השונה לחלוטין מזה של הדגם הקודם, הוא לא בדיוק הצד החזק של הדגם. כמו כל הדגמים האחרונים של ג'יפ, חלל תא הנוסעים של הצ'ירוקי החדש הוא קפיצת מדרגה גדולה של איכות, עיצוב וטכנולוגיה לעומת הדור הקודם.

חלל תא הנוסעים הנאה משלב לוח מחוונים דיגיטלי "10.25 ומערכת מולטימדיה Uconnect5 עם מסך מגע רחב בגודל "12.3. לקוחות הדגם בשוק האמריקאי ייהנו מחבילת קישוריות חינם למשך 10 שנים המאפשרת שימוש באפליקציה לשליטה מרחוק, עדכוני OTA ועוד. בניגוד למגמת המינימליזם על חשבון השימושיות, בג'יפ לא ויתרו על מערכי שליטה נפרדים לכל הפעולות השכיחות, מה שכן מגיע מעולמות הרכב החשמלי זה כפתור פתיחה חשמלי לדלתות במקום ידית מכאנית.

מול מי הצ'ירוקי מתחרה? לפי התמחור בשוק האמריקאי העומד על החל מ-$36,995 לרמת הגימור הבסיסית ועד ל- $45,995 לרמת הגימור Overland לחובבי השטח (לפני תוספות) ג'יפ מכוונת את הדגם ללקוחות שירצו קצת יותר מרווח, שימושיות ותחושת פרימיום לעומת דגמים כגון ראב4, יונדאי טוסון וכו'.