2021 לקסוס NX
לקסוס NX החדש.
2021 לקסוס NX
לקסוס NX החדש.

בשלב זה אנחנו לא יודעים לומר לכם מתי לקסוס תחשוף בעצמה את לקסוס NX החדש, הדור השני לקרוסאובר הבינוני של לקסוס המתחרה מול אודי Q3 ומרצדס GLA, אך זה צפוי לקרות בקרוב למדי שכן תמונות ראשונות של הדגם כבר דלפו לרשת.

 

במידה ומה שאנחנו רואים כאן אותנטי, וסביר להניח שכן, העיצוב החיצוני אמנם חדש לחלוטין וכל חלקי המרכב חדשים אך בשורה התחתונה העיצוב נראה יותר כמתיחת פנים מקיפה לדגם הנוכחי מאשר משהו חדש ושונה באמת. אפשר להבין את הצעד הזה של לקסוס שכן העיצוב המוצלח שלהדגם הנוכחי מהווה את אחת מנקודות ההצלחה של הדגם.

 

2021 לקסוס NX החדש
אבולוציה לעיצוב של הדגם הנוכחי.

העיצוב החדש כולל יחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור המעניקות לדגם מראה מודרני יותר, תאורת היום בצורת האות L שהייתה תמיד יחידה נפרדת מתחת לפנסים הראשיים בכל דגמי לקסוס האחרונים משולבת כעת בתוך הפנסים הראשיים.

תא הנוסעים לעומת זאת כבר שונה וחדש לחלוטין בו אנחנו פוגשים מספר חידושים עבור המותג. זה כולל גלגל הגה חדש בו משולבים כפתורים פיזיים ומשטחי מגע, זה גם לוח המחוונים הדיגיטלי החדש וכמובן שאי אפשר להתעלם מהמסך הענק של מערכת המולטימדיה הצמוד ללקוח המחוונים ובחלקו התחתון יש שילוב של כפתורים פיזיים לשליטה על הטמפרטורה לצד מסך מגע לשליטה על שאר האפשרויות של מערכת בקרת האקלים וחימום/אוורור המושבים. בנוסף לכך נוכל למצוא גם מערכת למוט הילוכים אלקטרוני שאפשר להתקין את מחזיקי הכוסות במיקום נוח יותר.

 

2021 לקסוס NX החדש תא הנוסעים
עיצוב חדש לחלוטין לתא הנוסעים לצד טכנולוגיה חדשה למותג.

זה לא הכל שכן לקסוס NX יהיה הדגם הראשון של לקסוס שיהיה מצויד במערכת הנעה היברידית פלאג-אין. כדגם המבוסס על הפלטפורמה של הראב4, אפשר להניח כי נפגוש בדגם את אותה מערכת הנעה של הראב4 פלאג-אין, זו מערכת המשלבת מנוע 2.5 ליטר 185 כ"ס עם שני מנועים חשמליים, קדמי בהספק של 180 כ"ס ואחורי בהספק של 54 כ"ס, היוצרים יחדיו יחידת הנעה בהספק כולל של 306 כ"ס. בראב4 זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.0 שניות. סוללות ליתיום-יון גדולה יחסית בקיבולת של 18.1kWh צפויה לאפשר לדגם טווח נסיעה חשמלי של מעל ל-70 ק"מ ונסיעה חשמלית מלאה עד למהירות של 135 קמ"ש.

2021 לקסוס NX

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.