תמונות רשמיות שדלפו לרשת חושפת לראשונה את המגאן 2016 החדשה – הדור הרביעי למשפחתית האירופאית של רנו.

2016 רנו מגאן החדשה
2016 רנו מגאן החדשה בתמונות רשמיות שדלפו לרשת.

רנו אמנם ניסתה לשמור את הקלפים קרוב לחזה ועד היום המגאן IV החדשה נצפתה רק עם הסוואה מלאה, אך אתר רכב איטלקי (carpassion.it) שם את ידיו על תמונות רשמיות ראשונות של הדגם אשר יוצג בבכורה עולמית בעוד פחות מעשרה ימים בתערוכת פרנקפורט.

 

כפי שניתן לראות בתמונות, המגאן החדשה ממשיכה בקו העיצובי הספורטיבי והמוחצן של המותג, קו עיצוב שהחל עם הקליאו IV שהוצגה לפני כשלוש שנים ונמתח עד לטלסימן החדשה (מחליפת הלגונה) שהוצגה לפני כחודשיים ואשר הציגה גלגול נוסף ומתקדם יותר לאותו קו/שפת עיצוב.

 

בעוד העיצוב החיצוני מוחצן וספורטיבי, תא הנוסעים משרה אווירה שונה למדי – טכנולוגי, מאובזר ועושה רושם איכותי, אך יחד עם זאת גם שבלוני ולא מרגש. מגיעים ישירות מהטליסמן (למעשה מהאספאס החדש): מערכת מולטימדיה עם מסך אנכי ולוח מחוונים דיגיטאלי מלא. 

 

המגאן החדשה המוצגת בתמונת היא בגרסת GT הספורטיבית של הדגם שתצויד ככל הנראה במנוע 1.6 ליטר טורבו עם 200 כ"ס. הגרסאות הרגילות יותר של המגאן יישאו עיצוב קצת פחות ספורטיבי, בעיקר עם עיצוב שונה לפגושים, ויצוידו במנוע ה-1.2 טורבו TCe 130 כמנוע הבסיס בגזרת מנועי הבנזין. ניתן לצפות שלפחות חלק מהמנועים ישודכו לתיבת ה-7 הילוכים כפולת המצמדים EDC החדשה של רנו. 

 

כמו הטליסמן, גם המגאן החדשה מבוססת על פלטפורמת CMF  המודולרית של רנו-ניסאן והיא צפויה להציג מידות דומות למדי לדגם היוצא, בעיקר בכדי לשמור על משקל נמוך יחסית לטובת צריכת דלק עדיפה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.