2016 הונדה סיוויק טייפ R החדשה מצוידת במנוע 2.0 ליטר טורבו חדש בהספק של 310 כ"ס ונושאת תג מחיר ישראלי של 289,900 שקל.

2016 הונדה סיוויק טייפ R החדשה
חזרה לישראל - הונדה סיוויק טייפ R החדשה.

לאחר היעדרות רבת שנים מהיצע הדגמים של הונה היא חוזרת, הונדה ישראל מודיעה היום (ה') על תחילת השיווק של הסיוויק Type R החדשה, הגרסה הקיצונית והמהירה ביותר של הסיוויק האצ'בק. מחיר המחירון של הסיוויק טייפ R עומד על 289,900 שקל. 

 

הונדה סיוויק טייפ T החדשה אמנם מבוססת על הסיוויק האצ'בק הרגילה, אך היא כוללת אין ספור שדרוגים ושינויים מכניים, כולל מתלים שונים, מערכת היגוי שונה, מערכת בלימה מחוזקת, חישוקי שלדה ועוד. העיצוב החיצוני הקיצוני מספק חוויה וויזואלית שאי אפשר להתעלם ממנה, אך תפקידו העיקרי הוא ניצול זרימת האוויר סביב הרכב לטובת שיפור האחיזה והיציבות הכיוונית במהירויות גבוהות.

 

בניגוד לדגמי העבר של הטייפ R שצוידו במנוע אטמוספרי עם קו אדום באזור ה-8,500 סל"ד, זו החדשה מציבה בחזית את מנוע ה-2.0 ליטר VTECH טורבו החדש של הונדה עם הזרקת דלק ישירה המייצר הספק מרבי של 310 כ"ס ב-6,500 סל"ד ומומנט מרבי של 40.77 קג"מ ב-2,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית, בלבד, והוא מספק בדגם ביצועים מרשימים של 5.7 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 270 קמ"ש.

 

הונדה סיוויק טייפ R החדשה - תא הנוסעים
האווירה הספורטיבית ממשיכה גם אל תא הנוסעים.

הסיוויק טייפ R נשענת מלפנים על מתלה קדמי דמוי מקפרסון המחוזק בזרוע נוספת ומצויד בדיפרנציאל מכני מוגבל החלקה. המתלה האחורי הוא מסוג קורת מתח כמו בדגם הרגיל אך בטייפ R המתלה חוזק כך שלפי הונדה הוא מייצר התנגדות לפיתול פי 1.8 לעומת הסיוויק הרגילה. הבולמים בדגם אדפטיביים ונשלטים מתנה הנהג באמצעות בורר מצבי נהיגה.

 

על גלגל ההגה ימצא הנהג כפתור "R+”, לחיצה עליו מחדדת את תגובות המנוע ודוושת התאוצה, מפחיתה את תגבור ההיגוי ומקשיחה את הבולמים ב-30%. מחשב הדרך ברכב כולל תצוגת ביצועים כגון כוחות G הפועלים על הרכב, מדידת זמני הקפה ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 13

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.