הונדה סיוויק האצ'בק החדשה
הונדה סיוויק האצ'בק החדשה תוצג בהמשך החודש.
הונדה סיוויק האצ'בק החדשה
הונדה סיוויק האצ'בק החדשה תוצג בהמשך החודש.

הונדה מכריזה כי בהמשך החודש הנוכחי (23.06) היא תחשוף בבכורה עולמית את הסיווק האצ'בק החדשה, זאת לאחר שחשפה לפני כחודשיים את הסיוויק סדאן 2022 החדשה.

 

למעט תמונת הטיזר לדגם, הונדה לא מרבה בפרטים על הסיוויק האצ'בק החדשה אך היא כן מציינת כי הדגם יעשה שימוש בשפת העיצוב שהוצגה עם דגם הסדאן, כלומר תשכחו מהעיצוב המוגזם של הדגם הנוכחי ותתכוננו לעיצוב מעודכן ואירופאי יותר. בנוסף לכך, הונדה מציינת כי הסיוויק סדאן תשווק, בארה"ב לפחות, עם אופציה לתיבת 6 הילוכים ידנית זאת כחלק בלתי נפרד מהאופי הצעיר והספורטיבי של הדגם ולראשונה אי פעם, הסיווק סדאן תיוצר גם בארה"ב.

 

2022 הונדה סיוויק סדאן תא נוסעים
תא הנוסעים של הסיוויק סדאן החדשה.

כבר מתמונת הטיזר אפשר לזהות שהסיוויק האצ'בק היא פשוט גרסת חמש דלתות לדגם הסדאן והיא לא תציג עיצוב שונה במיוחד, אולי רק קצת ספורטיבי יותר. כמו בדגם הסדאן אפשר לצפות כי בסיס הגלגלים יעמוד בדגם החמש דלתות על 2,736 מ"מ, כלומר תוספת של 36 מ"מ. גם עיצוב תא הנוסעים צפוי להיות זהה למה שכבר פגשנו בדור ה-11 של הסיוויק סדאן שגם הוא כמו העיצוב החיצוני הציג שינוי כיוון משמעותי מהדגם הנוכחי.

 

בתחום ההנעה נפגוש את מנוע ה-1.5 ליטר טורבו 180 כ"ס ו-24.5 קג"מ המוכר מהדגם הנוכחי, בשידוך לתיבת הילוכים CVT רציפה. המנוע הזה זכה למספר שדרוגים כולל מגדש טורבו חדש, מערכת תזמון שסתומים מעודכנת ועוד.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.