2021 טויוטה קאמרי החדשה
טויוטה קאמרי החדשה - מתיחת פנים.
2021 טויוטה קאמרי החדשה
טויוטה קאמרי החדשה - מתיחת פנים.

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, החלה בשיווק דגמי 2021 המחודשים של טויוטה קאמרי היברידית אשר זכתה ביולי אשתקד למתיחת פנים מקיפה קלה המציגה שדרוגים בתחום הבטיחות, התקנה של מערכת מולטימדיה חדשה עוד מספר שינויים קלים. מחירה של הקאמרי XLE המחודשת עומד על 214,900 ₪, התייקרות משמעותית של 10,000 ₪ לעומת הדגם היוצא. 

 

בתא הנוסעים המעודכן נמצא את מערכת המולטימדיה 2 TOUCH TOYOTA החדשה עם מסך מגע בגודל "9, לעומת "8 בדגם היוצא, והרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי שלא הייתה במערכת הקודמת. ההתקנה של המערכת החדשה והגדולה יותר חייבה את טויוטה לעיצב מחדש את אזור מערכת המולטימדיה וזה כולל הנמכה של פתחי המיזוג המרכזיים אל מתחת למערכת המולטימדיה במקום מעליה. אל תנסו לחפש שינויים של ממש בעיצוב החיצוני, יש נגיעות מינוריות פה ושם שרק מומחים לדגם יצליחו לזהות.

 

2021 טויוטה קאמרי החדשה תא הנוסעים
מערכת מולטימדיה 9 אינץ' חדשה.

חידוש משמעותי נוסף בדגמי 2021 המחודשים של הקאמרי הוא התקנה של מערכת הבטיחות TSS 2.5+ המציגה מספר שדרוגים בתחום הבטיחות (ציון בטיחות 8 של משרד התחבורה). מערכת הבלימה האוטונומית כוללת כעת זיהוי הולכי רגל גם בלילה (דו גלגלי רק ביום) וכן תמיכה בזמן חציית צומת, נוספה מערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה - בנוסף לבקרת סטייה מנתיב אקטיבית, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית עושה כעת שימוש במצלמה הקדמית בכדי להתאים את מהירות הנסיעה לפני עיקולים או בהתאם למהירות המותרת בדרך לפי מערכת זיהוי התמרורים ונוספה מערכת למניעת שכחת ילדים במושב האחורי (תזכורת לנהג בסיום הנסיעה אם הדלת האחורית נפתחה במהלכה). פעולת מערכת בקרת השיוט האדפטיבית שודרגה כך שהיא תחל בהאצה כבר בעת מעבר נתיב לפני עקיפה ולא רק לאחר מעבר הנתיב, זה יוצר פעולה טבעית וזורמת יותר של המערכת. בנוסף נמצא תאורה ראשית LED עם אור גבוה אוטומטי, ניטור שטח מת בצידי הרכב וזיהוי תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית. בקרת ערנות נהג, 7 כריות אוויר ועוד.

 

2021 טויוטה קאמרי החדשה
שדרוג מקיף בתחום הבטיחות.

רמת הגימור XLE כוללת, בין היתר: מולטימדיה "9, דיבורית BT, ריפודי עור (בצבע שחור או בז'), מפתח חכם לכניסה והתנעה, בקרת אקלים מפוצלת, בלם יד חשמלי עם AUTO HOLD, משטח טעינה אלחוטי, מסך "7 בלוח המחוונים, חיישני תאורה וגשם, מראה מרכזית מתכהה אוטומטית, חימום למושבים הקדמיים, כיוון חשמלי למושבים הקדמיים, כפתור מצוקה eCall, תאורת LED מלאה, חלונות אחוריים כהים, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, חישוקי סגסוגת "18 ועוד. 2021 טויוטה קאמרי XLE - מפרט טכני מלא להורדה.

 

2021 טויוטה קאמרי החדשה תא הנוסעים
אפשר גם בשחור.

בתחום ההנעה אין שינוי והדגם ממשיך עם מערכת ההנעה ההיברידית המוכרת: 2.5 ליטר בהספק משולב של 218 כ"ס (מנוע חשמלי 118 כ"ס ו-20.6 קג"מ), מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.5 שניות (8.2 שניות בדגם היוצא), מהירות מרבית של 180 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 18.5 ק"מ לליטר.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.