2021 ניסאן מיקרה המחודשת
ניסאן מיקרה המחודשת.
2021 ניסאן מיקרה המחודשת
ניסאן מיקרה המחודשת.

ניסאן מיקרה הנוכחית (דור חמישי) הגיע לישראל רק בנובמבר 2019 אך בעולם היא הוצגה עוד בספטמבר 2016 לכן אל תופתעו שניסאן חושפת כעת את דגמי 2021 המחודשים של המיקרה, הסופרמיני של ניסאן. עיקר החידושים בדגם הם חבילות עיצוב חדשה N-Design המצטרפת אל חבילת N-Sport, מנועים חדשים, הפסקת השיווק של גרסאות הדיזל ועוד.

 

חבילת העיצוב החדשה N דיזיין מציעה לרוכשים מראה ספורטיבי אך מעודן יותר מזה של חבילת N ספורט החדשה שכעת מצטרפת כרמת גימור קבועה של הדגם. חבילת N דיזיין כוללת חישוקי "16 בשני גוונים, עיצוב ספורטיבי יותר לפגושים מלפנים ומאחור ואפשרות לבחירה מבין גוון שחור מבריק או כסוף עבור חלקי פלסטיק חיצוניים בפגוש הקדמי, פסי החיכוך, מראות הצד ועוד. בתא הנוסעים חבילת העיצוב כוללת ריפוד דו גווני למושבים בשחור ואפור וגימור דמוי עור לאורך הדשבורד, בדלתות ובמשענת הברכיים בקונסולה המרכזית.

 

2021 ניסאן מיקרה החדשה
מיקרה המחודשת עם חבילת N דיזיין.

חבילת N ספורט החדשה מציגה עיצוב דינאמי יותר באמצעות חישוקי "17 בשחור מבריק, גימור בשחור מבריק לפסי החיכוך בדלתות, מראות הצד ובפגושים מלפנים ומאחור, שבכה שונה בגריל הקדמי ותאורת LED כסטנדרט עבור בפנסים הראשיים ובפנסי הערפל. בתא הנוסעים נמצא מושבי אלקנטרה משולבים בעור, גימור אלקנטרה לדשבורד ובמושבים משודרגים עם תמיכה משופרת לגוף.

 

2021 ניסאן מיקרה החדשה N ספורט
מיקרה המחודשת עם חבילת N ספורט.

את מנוע ה-1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו של הדגם הנוכחי תחליף גרסה מעודכנת של מנוע זה. ניסאן אמנם לא חושפת עדיין את הנתונים הטכניים של המנוע המעודכן אך היא מציינת כי הוא עודכן לתקן Euro 6d כך שהוא יציע שיפור בצריכת הדלק לצד מומנט גבוה יותר המושג בטווח רחב יותר של סיבובי מנוע. באירופה, ניסאן תפסיק את שיווק הדגם עם מנועי דיזל.

2021 ניסאן מיקרה

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.