2021 ניסאן קשקאי החדש תא הנוסעים
הצצה ראשונה לתא הנוסעים של הקשקאי החדש.
2021 ניסאן קשקאי החדש תא הנוסעים
הצצה ראשונה לתא הנוסעים של הקשקאי החדש.

לאחר שסיפקה לנו בחודש שעבר מידע טכני ראשוני על הקשקאי 2021 החדש, ניסאן מספקת לנו כעת הצצה ראשונה אל תא הנוסעים והטכנולוגיה שתשרת את הדגם, אותו נפגוש בתחילת השנה הבאה.

 

לא תתקשו לזהות שהמקור לעיצוב תא הנוסעים הוא כמובן האקסטרייל החדש, שהוצג מוקדם יותר השנה בגרסתו לשוק האמריקאי, אך בניסאן דאגו להעניק לתא הנוסעים של הקשקאי אלמנטים עיצוביים שונים כגון תפירה שונה לאורך הדשבורד, עיצוב שונה במעט לקונסולה המרכזית בין המושבים. לפי ניסאן הקשקאי החדש יעניק לרוכשים עיצוב פרימיום ואווירה עשירה, טכנולוגיה מתקדמת, לצד מרווח משופר לנוסעים ואיכות נסיעה גבוהה מבעבר.

 

טיזר לתא הנוסעים של הקשקאי 2021 החדש
לוח מחוונים דיגיטלי ומוט הילוכים אלקטרוני.

הקשקאי החדש ארוך יותר ב-35 מ"מ מהדגם הנוכחי, רחב ממנו ב-32 מ"מ, גבוה ממנו ב-25 מ"מ ולבסיס הגלגלים נוספו 20 מ"מ לכדי אורך של 2,666 מ"מ. הגידול במידות הדגם יחד עם התכנון החדש של תא הנוסעים אפשרו להגדיל את מרווח הברכיים בשורה השניה ב-28 מ"מ ואת מרווח הראש ב-15 מ"מ. מושבים חדשים הכוללים טווח כיוון רחב מאפשרים ישיבה נוחה יותר לנהגים בגובה של 145 עד 192 ס"מ. את המושבים ניתן לקבל עם עור נאפה מיוחד שלפי ניסאן נדרשים 20 יום לעיבודו ועוד 60 דקות לתפור את דוגמת היהלומים.

 

טיזר לתא הנוסעים של הקשקאי 2021 החדש
חומרים וגימור לתחושת פרימיום.

בצד הטכנולוגי של תא הנוסעים, כפי שכבר פגשנו באקסטרייל החדש, נוכל למצוא מולטימדיה "9 חדשה בעיצוב "צף" עם חיבור קבוע לרשת האינטרנט באמצעות eSIM, הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי ואפשרות ליצירת פרופיל לכל נהג, משטח טעינה אלחוטי 15W, אופציה למערכת שמע של BOSE עם 10 רמקולים, לוח מחוונים דיגיטלי "12.3 (או מסך "7 בדגמי הבסיס), גלגל הגה חדש המאפשר שליטה גם על לוח המחוונים הדיגיטלי, מספר שקעי USB מטייפ A וטייפ C, תוצגה עילית בגודל של "10.8, מצלמת 360 מעלות ועוד.

מערכת המולטימדיה כוללת תמיכה קולית באמצעות Google Assistant או אמזון אלקסה כך שניתן לשלוט מהרכב במוצרי בית חכם, ניתן לתפעל דברים שונים ברכב באמצעות פקודה קולית וניתן להכניס יעד למערכת הניווט ישירות מהרמקול החכם בבית. באמצעות האפליקציה הסלולרית NissanConnect ניתן לנעול מרחוק את הרכב, לפקח על נהיגה של נהגים צעירים, לקבל התראות למצב הרכב וטיפולים נדרשים, לדווח ישירות למשטרה על גניבת הרכב ועוד (אלו לא יכולות שנקבל בישראל).

 

קשקאי 2021 מערכת מולטימדיה חדשה
מערכת מולטימדיה 9 אינץ' חדשה ומתקדמת.

לתא המטען, עם אופציה לדלת חשמלית ופתיחה ללא מגע, נוספו 74 ליטר כך שנפחו עומד כעת על קצת מעל 500 ליטר. את זה ניסאן השיגה בעיקר באמצעות היכולת להנמיך את רצפת תא המטען ב-20 מ"מ בזכות הפלטפורמה החדשה. גם חללי האחסון בתא הנוסעים גדלו, חלק מכך גם בזכות המעבר למוט הילוכים אלקטרוני (shift-by-wire).

כפי שניסאן חשפה מוקדם יותר השנה, הקשקאי החדש כבר לא ישווק עם מנועי דיזל, במקום זה נוכל לקבל את הדגם עם מערכת הנעה היברידית e-POWER בה ההנעה היא חשמלית מלאה ומנוע הבנזין שבמערכת משמש רק כגנרטור לטעינת הסוללה והזנת המנוע החשמלי. לצד מערכת ההנעה ההיברידית נפגוש את מנוע ה-1.3 ליטר טורבו המוכר אך הפעם הוא יעזר גם במערכת מיקרו-היברידית פשוטה 12V.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.