רנו מגאן E-TECH
רנו מגאן E-TECH.
רנו מגאן E-TECH
רנו מגאן E-TECH.

רגע לפני שרנו תחשוף בתערוכת מינכן את המגאן E-TECH בבכורה עולמית, תמונות ראשונות של הקרוסאובר החשמלי הייעודי הראשון של החברה דלפו לרשת. המגאן E-TECH הוא דגם מקביל לניסאן אריה, הקרוסאובר החשמלי של ניסאן שהוצג ביולי אשתקד.

 

העיצוב החיצוני לא ממש מפתיע שכן הוא נשאר נאמן לעיצוב של הקונספט מגאן eVision שהוצג אשתקד כקדימון למגאן E-TECH. המגאן E-TECH מבוסס על פלטפורמת CMF-EV הייעודית לרכבים חשמליים של הברית רנו-ניסאן-מיצובישי ולמרות שבשלב זה אין לנו נתונים רשמיים של מידות הדגם, ניתן לצפות כי מידותיו זהות לאלו של ניסאן אריה, כלומר אורך של 4.6 מטר, רוחב של 1.85 מטר ובסיס גלגלים של 2.77 מטר.

 

רנו מגאן E-TECH
רנו מגאן E-TECH.

בשלב זה המידע היחידי על יחידות ההנעה החשמליות של הדגם הוא מה שרנו פרסמה לפני מספר חודשים, רנו חשפה יחידת הנעה אחת עם מנוע חשמלי קדמי בהספק של 215 כ"ס ומומנט מרבי 30.6 קג"מ בשילוב עם סוללות 60kWh המאפשרת לדגם טווח נסיעה מרשים של 450 ק"מ (470 ק"מ לפי המידע שדלף לרשת). איך רנו עושה את זה זה לא ממש ברור שכן עם אותה יחידת הנעה לניסאן אריה טווח של 360 ק"מ בלבד.

 

ניסאן אריה מצויד בעוד יחידות הנעה, כגון דגם ביצועים עם הנעה כפולה בהספק כולל של 390 כ"ס, מומנט מרבי של 61.2 קג"מ וסוללה בקיבולת של 87kWh או דגם טווח ארוך עם הנעה קדמית בהספק של 239 כ"ס, מומנט של 30.6 קג"מ וסוללה בקיבולת של 87kWh.

 

רנו מגאן E-TECH
רנו מגאן E-TECH.

זו הפעם הראשונה בה אנחנו נחשפים אל עיצוב סביבת הנהג של המגאן E-TECH, בה אנחנו מוצאים לוח מחוונים דיגיטלי גדול, כנראה "10.25, ומערכת מולטימדיה אנכית עם מסך גדול עוד יותר. למרות המסך המרכזי הענק, ברנו לא ויתרו על שליטה פיזית נוחה יותר על בקרת האקלים ומתחת לה נמצא מדף ייעודי לסלולרי עם משטח טעינה. גלגל ההגה משלב משטחי מגע עם כפתורים פיזיים ומאחוריו נמצא שלוש ידיות, עליונה לשליטה על ההילוכים, אמצעית לשליטה על המגבים ותחתונה לשליטה על השמע.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.