2021 רנו קנגו החדש
רנו קנגו החדש.
2021 רנו קנגו החדש
רנו קנגו החדש.

13 שנים לאחר שהציגה לראשונה את הדור הנוכחי של הקונגו, רנו חושפת כעת את הקנגו 2021 החדש, דור שלישי לטנדרון המצליח של רנו שכמו רבים מהמתחרים העדכניים שלו, כמו הקאדי החדש שנחשף לאחרונה והברלינגו החדש שכבר הושק בישראל, משדרג משמעותית את איכות החיים של הנהג והנוסעים ומעניק להם תחושה של רכב פרטי יחד עם כל מה שמצפים לפגוש בוואן מסחרי קטן, שימושיות גבוהה בין אם זה בשעות העבודה או בשעות הפנאי עם המשפחה. את הקנגו החדשה נפגוש בישראל רק במהלך המחצית השנייה של 2021.

 

בשלב זה מדובר רק בחשיפה ראשונה של הדגם כך שרנו עדיין לא חושפת את כל הנתונים על הדגם. הקנגו החדש ישווק בגרסה קצרה וארוכה עם נפח תא מטען של 3.3 עד 3.9 קוב בדגם הקצר ו-4.2 עד 4.9 קוב בדגם הארוך. כמובן שגם תהיה גרסת נוסעים מהודרת וגרסה מסחרית סגורה, זו האחרונה זכתה לשני פטנטים שימושיים, האחד הוא הסרה של הקורה המרכזית המאפשרת ליצור מפתח דלתות צד ענק של 1.416 מטר, כפול מהדגם הנוכחי, וכן "גלרייה" בתקרה המאפשרת העמסה של חפצים ארוכים ובכך להשאיר את רצפת תא המטען פנוייה.

 

2021 רנו קנגו החשמלי
גם בגרסה חשמלית ZE.

כמו כל המתחרים העדכניים שלו גם לקנגו החדש עיצוב נאה ומודרני, עד כמה שאפשר לשחק עם עיצוב של קוביה. גרסת הנוסעים (באדום) זוכה כמובן לעיצוב משודרג עם פגושים בעיצוב שונה במעט ובצבע הרכב המקום פלסטיק שחור חשוף בגרסאות המסחריות.

 

רנו אקספרס 2021
רנו אקספרס - הדור הבא של דאצ'יה דוקר.

יחד עם הקנגו החדש רנו חושפת גם את הרנו אקספרס החדש, שאולי דומה לקנגו אך למעשה מדובר בגרסה של רנו לדור הבא של דאצ'יה דוקר ושני הדגמים יצאו מפס הייצור של דאצ'יה במרוקו. רנו אקספרס יהווה אלטרנטיבה זולה ופשוטה יותר לקנגו וגם הוא ישווק בגרסה מסחרית סגורה או נוסעים עם נפח תא מטען של 3.3 קוב או 3.9 קוב.

 

רנו קנגו החדש תא הנוסעים
תא נוסעים באווירה של פרייבט.

לשני הדגמים תא נוסעים המזכיר אווירה של "פרייבט", זו של הקנגו מעודנת, מאובזרת ונעימה יותר לעין לעומת זו של האקספרס, כך לדוגמה את הקנגו ניתן לקבל עם מפתח חכם, משטח טעינה אלחוטי, בקרת אקלים מפוצלת, מפרט עשיר של מערכות בטיחות מתקדמות ומערכת עזר שונות.

 

רנו לא מציינת את מפרט המנועים של הדגמים אך מבטיחה שאת הקנגו החדש היא תשווק גם בדגם חשמלי Z.E, כמו בדגם היוצא.

2021 רנו קנגו

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.