פולקסווגן גולף 8 תא הנוסעים
פולקסווגן גולף 8 - תא הנוסעים.
פולקסווגן גולף 8 תא הנוסעים
פולקסווגן גולף 8 - תא הנוסעים.

חשיפה ראשונה, באיור רשמי, לעיצוב החיצוני ולתא הנוסעים של הגולף החדשה אותה פולקסווגן תחשוף בחודש אוקטובר הקרוב.

 

במסגרת מפגש מחזיקי המניות השנתי של קבוצת פולקסווגן, קיבלו הבאים למפגש הצצה ראשונה אל הגולף 8 החדשה, איור של העיצוב החיצוני ותא הנוסעים. בנוסף, יו"ר קבוצת פולקסווגן הרברט דייס הצהיר כי הגולף 2020 החדשה תיחשף בבכורה עולמית בחודש אוקטובר הקרוב.

 

האיור של תא הנוסעים חושף עיצוב חדש לחלוטין ושונה משמעותית מעיצוב תא הנוסעים של הדורות האחרונים של הדגם, מודרני ונקי יותר ודשבורד "צף" שלא מחובר ישירות לקונסולה בין המושבים. תא הנוסעים של הגולף מעולם לא התבדר בעודף של כפתורים, זה החדש כולל עוד פחות כך שתפעול מרבית המערכות יעשה דרך מסך המגע המרכזי - המוצמד באלגנטיות ללוח המחוונים הדיגיטלי - ודרך גלגל ההגה החדש של פולקסווגן שלראשונה, כולל גם משטחי מגע לצד כפתורים פיזיים.

 

גולף 8 איור
עוד אבולוציה לעיצוב החיצוני.

מהאיור של תא הנוסעים נדמה כי פולקסווגן תעבור עם הגולף החדש למוט הילוכים אלקטרוני, צעד מתבקש ופתרון המפנה מקום רב בקונסולה המרכזית שבין המושבים. בנוסף לאיור של תא הנוסעים אנחנו זוכים לאיור של העיצוב החיצוני ובניגוד לתא הנוסעים, כאן אין הפתעות, עוד אבולוציה לעיצוב האייקוני של הגולף עם מראה מודרני וספורטיבי יותר.

למרות שהגולף בדרך כלל זוכה להציג ראשונה בקבוצת פולקסווגן יחידות הנעה חדשות, הפעם אנחנו לא ממש מצפים להפתעות. הגולף תצויד במנועים המוכרים מהדגם הנוכחי, 1.0TSI או 1.5TSI אך סביר להניח כי חלק מהמנועים יעזרו במערכת מיקרו-היברידית. החידוש המשמעותי ביותר בתחום ההנעה יהיה תוספת של מערכת הנעה היברידית פלאג-אין עם טווח נסיעה חשמלי משמעותי של 80 ק"מ.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.