2021 ג'נסיס GV70
ג'נסיס GV70.
2021 ג'נסיס GV70
ג'נסיס GV70.

רגע לאחר שחשפה את ה- G70 המחודשת, ג'נסיס חושפת כעת לראשונה את הקרוסאובר השני שלה, ג'נסיס GV70 שיתחרה החל מהשנה הבאה בדגמים כגון אודי Q5, מרצדס GLC, ב.מ.וו X3 ועוד, זאת לעומת האח הגדול יותר GV80 המתחרה מול ב.מ.וו X5, אודי Q7 ועוד.

 

בשלב זה ג'נסיס רק מספקת לנו הצצה ראשונה אל העיצוב החיצוני והפנימי של הדגם, את שאר הפרטים ג'נסיס תחשוף לקראת השקת הדגם בשוק הבית הקוריאני בהמשך השנה. החזית המרשימה לובשת את שפת העיצוב (Athletic Elegance) המוכרת מכל שאר הדגמים העדכניים של ג'נסיס, אך כאשר מביטים בפרופיל מגלים עיצוב קופה ספורטיבי שאולי קצת מזכיר את ה-Q5 של אודי אך ייחודי ומוצלח בפני עצמו ובתצורה כזו שבמקום להוריד את הגג מעלים את סף החלונות מאחור, מה שיוצר תחושה של קופה ללא הפגיעה במרווח הראש מאחור או בנפח תא המטען. נחמד לגלות שבג'נסיס לא דוגלים בהעתק הדבק כמו לא מעט יצרנים כיום כך שה- GV70 לא נראה כמו מיני GV80.

 

ג'נסיס GV70
עיצוב דמוי קופה.

הדגם באדום בתמונות הוא ג'נסיס GV70 ספורט, דגם המצויד בחבילת ספורט המקבילה המקבילה לרמת גימור S ליין באודי או AMG ליין במרצדס.

 

ג'נסיס GV70 תא הנוסעים
נקי ומרשים.

כניסה אל תא הנוסעים של ה-GV70 מדגישה עוד יותר את הגישה של ג'נסיס לייצר משהו מכור/מזוהה עם המותג אך שונה וייחודי. העיצוב נקי ומודרני, עם תיחום אליפטי ייחודי לממשק בקרת האקלים ונמצא גם את מערכת המולטימדיה החדשה של ג'נסיס עם מסך "14.5 רחב וכן לוח מחוונים דיגיטלי "12.3. דגם GV70 ספורט זוכה לגלגל הגה בעיצוב שונה, ריפוד מושבים המשלב עור ואלקנטרה וגימור דקורטיבי המדגיש את הצד הספורטיבי יותר של דגם זה.

תגיות: ג'נסיס
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.