אודי A6 e-tron קונספט
אודי A6 e-tron קונספט.
אודי A6 e-tron קונספט
אודי A6 e-tron קונספט.

את התמונות האלו הייתם אמורים לראות רק בשבוע הבא עם פתיחת תערוכת הרכב של שנגחאי, אך בזכות מישהו שהדליף את התמונות האלו לרשת אתם זוכים להצצה מוקדמת אל הקונספט החשמלי המרהיב הזה של אודי, A6 e-tron שהיא לא רק גרסה חשמלית ייעודית לאודי A6 הבאה אלא מתחרה ישירה לטסלה מודל S.

 

אמנם מדובר בקונספט, אך קשה שלא להתרשם שהדגם למעשה כבר כמעט מוכן לייצור. בכלל, כל דגמי הקונספט החשמליים שאודי הציגה בשנים האחרונות הפכו לדמי ייצור תוך כדי שהם שומרים באדיקות רבה על עיצוב הקונספט, אודי e-tron GT לדוגמה, וזה לא צפוי להיות שונה גם במקרה הזה.

 

A6 e-tron קונספט
A6 e-tron קונספט.

מעבר להתרשמות מהעיצוב המרהיב הזה של ה- A6 e-tron אין לנו ממש מידע טכני על הקונספט, אך לא קשה לנחש שהדגם צפוי להתבסס על המכלולים של אודי e-tron GT שזה אומר אותה פלטפורמה חשמלית המשמשת גם את פורשה טייקן ובהחלט שגם אפשר לצפות לאותן יחידות הנעה (למעט אולי דגם RS) וזה אומר לדוגמה שנפגוש דגם הנעה כפולה עם 476 כ"ס ופיק בוסט לזמן קצוב של 530 כ"ס יחד עם מומנט מרבי של 64.2 קג"מ, באודי e-tron GT זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 4.1 שניות ולמהירות מרבית של 245 קמ"ש.

 

A6 e-tron קונספט
A6 e-tron קונספט.

לצד זה נוכל למצוא סוללה בקיבולת נטו של 85kWh שתוכל לאפשר לדגם טווח נסיעה חשמלי של כ-500 ק"מ לצד יכולת טעינה אולטרה מהירה בהספק של עד 350kW בזכות שימוש בסוללה בעלת מתח הדקים של 800V.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 9

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.