יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של טויוטה יאריס 2020 החדשה, דור רביעי לסופרמיני האירופאית המצליחה של טויוטה. היאריס החדשה תשווק בישראל עם מנוע 1.5 ליטר שלושה צילינדרים חדש בגרסה רגילה עם 125 כ"ס או בגרסה היברידית עם 116 כ"ס, במספר רמות גימור, עם מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט ובמחירים החל מ-105,900 שקל

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

היאריס החדשה היא מהפכה של ממש לעומת הדגם היוצא, יש פלטפורמה חדשה סוף סוף (TNGA-B), יש מנוע 1.5 ליטר חדש לחלוטין - חזק וחסכוני יותר, יש מערכת הנעה היברידית חדשה וסופר חסכונית (דור רביעי), יש עיצוב צעיר ודינאמי, יש תא נוסעים איכותי ומרווח יותר ויש כמובן גם אבזור מתקדם ורף גבוה של בטיחות. הגרסה ההיברידית הבכירה של היאריס החדשה, HYBRID PREMIERE EDITION, בכלל מציגה רמת אבזור מרשימה ויוצא דופן לסגמנט.

 

2020 טויוטה יאריס היברידית החדשה
אווירה צעירה גם בתא הנוסעים.

אל העיצוב הדינמי והצעיר טויוטה הצמידה תא נוסעים המציג שדרוג משמעותי לעומת הדגם היוצא, עם עיצוב הרמוני ושימוש בחומרים רכבים למגע בחלקו העליון של תא הנוסעים שנעדרו מהדגם היוצא. הדגם מצויד במושבים חדשים, רחבים ונוחים יותר. טויוטה תכננה את היאריס החדשה כך שתמשיך להיות קלה לתמרון עירוני, לכן האורך נותר כמעט ללא שינוי על 3,940 מ"מ, אך היא מרווחת יותר לנוסעים בזכות תוספת משמעותית של 50 מ"מ לרוחב (1,745 מ"מ) ולבסיס הגלגלים (2,560 מ"מ). נפח תא המטען נותר למעשה ללא שינוי על 286 ליטר.

 

2020 טויוטה יאריס החדשה
מנוע 1.5 ליטר חדש - חזק וחסכוני יותר.

טויוטה יאריס החדשה - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

בליבה של היאריס החדשה נמצא מנוע 1.5 ליטר שלושה צילינדרים חדש (לעומת 4 צילינדרים בדגם היוצא) מסדרת מנועי Dynamic Force החדשה של טויוטה וכל הטכנולוגיה המתקדמת שהוטמעה במנוע הזה אפשרה לטויוטה להציג מנוע חזק יותר (עד 15%) אך חסכוני יותר (עד 20%). חלק מהיתרון הזה הושג באמצעות יחס דחיסה גבוה יותר של 14:1 (לעומת 13.5:1 בדגם היוצא) ופעולה במחזור אטקינסון החסכוני באמצעות מערכת תזמון שסתומים מתקדמת שביחד מאפשרים למנוע להציג נצילות תרמית גבוהה של מעל ל-40%.

 

בנוסף למנוע החדש יש בגרסת הבנזין גם תיבת הילוכים רציפה חדשה Direct Shift-CVT הכוללת הילוך ראשון קשיח ליציאה חלקה מהמקום, לצד שלל שדרוגים נוספים לעומת התיבה של הדגם היוצא. המערכת ההיברידית שבדגם תוכננה מחדש לחלוטין, כולל שימוש בסוללת ליתיום-יון ומבנה חדש לצמד המנועים החשמליים (הנעה וגנרטור) ולפי טויוטה, כ-80% מהנסיעה (בעיר) תהיה חשמלית. 

 

טויוטה יאריס החדשה
גרסה היברידית סופר חסכונית.

כאמור, המנוע החדש ישווק בשתי גרסאות הנעה, רגילה והיברידית. בגרסתו הרגילה המנוע מייצר הספק מרבי של 125 כ"ס ב-6,600 סל"ד ומומנט מרבי של 14.8 קג"מ בין 4,800-5,000 סל"ד, זאת לעומת 112 כ"ס ו-13.9 קג"מ בדגם היוצא. המנוע משודך לתיבת הילוכים רציפה CVT וצריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה עומדת על 21.3 ק"מ לליטר, לעומת 20.4 ק"מ לליטר בדגם היוצא. לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.2 שניות ומהירות מרבית של 180 קמ"ש, לעומת 11.2 שניות ו-175 קמ"ש בדגם היוצא.

 

טויוטה יאריס החדשה 2020
עיצוב צעיר ודינמי.

בגרסה ההיברידית מנוע זה מייצר הספק מרבי של 91 כ"ס ב-5,500 סל"ד ומומנט מרבי של 12.2 קג"מ בין 3,800-4,800 סל"ד, זאת לעומת 73 כ"ס ו-11.2 קג"מ בדגם היוצא. גם המנוע החשמלי חזק יותר בדגם החדש עם הספק של 79 כ"ס ומומנט של 14.4 קג"מ, לעומת 61 כ"ס ו-17.2 קג"מ בדגם היוצא, והוא גם זה המאפשר לדגם נסיעה חשמלית עד למהירות של 130 קמ"ש, על בסיס סוללת הליתיום-יון החדשה שהותקנה בדגם. ההספק הכולל של המערכת עומד על 116 כ"ס, לעומת 99 כ"ס בדגם היוצא. לדגם זה צריכת דלק משולבת של 35.7 ק"מ לליטר (33.3 ק"מ לליטר בדגם PREMIERE EDITION), נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.7 שניות ומהירות מרבית של 175 קמ"ש, זאת לעומת 27 ק"מ לליטר, 12.0 שניות ו-165 קמ"ש בדגם היוצא. שיפור משמעותי במיוחד, יש לציין שנתון צריכת הדלק הוא בתקן הישן ולא בתקן WLTP החדש.

 

יאריס החדשה - אבזור ובטיחות:

במקרה של תאונה, הפלטפורמה החדשה יחד עם 8 כריות אוויר, כולל כרית מרכזית בין הנהג לנוסע שלצידו, מבטיחים הגנה משופרת על הנהג והנוסעים. בכדי למנוע אחת כזו מראש, היאריס מציבה רף חדש של אבזור בטיחות בסגמנט באמצעות מערכת TSS V2.5 כאשר אבזור הבטיחות אחיד בין כל רמות הגימור ללא יוצא דופן - שאפו ליוניון מוטורס.

 

2020 טויוטה יאריס החדשה
מפרט בטיחות מרשים.

בין היתר נוכל למצוא מערכת קדם תאונה עם סיוע אקטיבי להיגוי בעת תמרון חירום - המערכת מנטרת את הסביבה ובוחרת מסלול התחמקות אידיאלי, בלימה אוטונומית הכוללת זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי ותמיכה בחציית צמתים (לראשונה בסגמנט), אור גבוה אוטומטי, מערכת זיהוי תמרורים, התראה על עייפות נהג, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, מערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית 0-180 קמ"ש ועוד. בנוסף, ברכב קיים לחצן eCall שלחיצה עליו תפתח שיחה עם מוקד חירום והשליטה על מערכות הבטיחות העיקריות (סטייה מנתיב, בלימה אוטונומית ובקרת השיוט האדפטיבית) מתבצעת דרך כפתורי קיצור על גלגל ההגה כך שלא צריך לנבור בתפריטים או לחפש לחצן מוסתר משמאל להגה.

 

את היאריס בנזין החדשה תוכלו לרכוש בשלוש רמות גימור, SOL הבסיסית, STYLE או SKY. רמת הגימור הבסיסית SOL כוללת, בין היתר: חישוקי פלדה "15, מולטימדיה "7 מקורית עם אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, מערכת שמע עם 4 רמקולים, שליטה מההגה, חיישני תאורה וגשם, מזגן רגיל, מראות צד חשמליות, העברת הילוכים מגלגל ההגה, מצלמת רוורס ועוד. רמת הגימור STYLE מוסיפה מולטימדיה "8 עם שישה רמקולים, חלונות כהים מאחור. רמת הגימור SKY מוסיפה חלון גג פנורמי וחישוקי סגסוגת "15.

 

טויוטה יאריס החדשה תא הנוסעים
טויוטה יאריס החדשה.

היאריס ההיברידית תשווק בשלוש רמות גימור, HYBRID ECO, STYLE וגרסת השקה מיוחדת HYBRID PREMIERE EDITION עם צבע דו גווני (מוגבלת ל-100 יחידות). בכל רמות גימור אלו נמצא את כל מה שיש ברמת הגימור STYLE בנזין יחד עם בלם יד חשמלי, בקרת אקלים, משענת יד מרכזית אך מחסירה 2 רמקולים, חיישן גשם וחלונות כהים. רמת הגימור STYLE של הדגם ההיברידי מוסיפה מפתח חכם, שישה רמקולים וחישוקי סגסוגת "15. רמת הגימור הבכירה כוללת בנוסף חישוקי סגסוגת "16, שישה רמקולים, חלונות כהים מאחור, מפתח חכם, חימום למראות הצד, חיישן גשם, בקרת אקלים מפוצלת, מראה מרכזית מתכהה אוטומטית, לוח מחוונים דיגיטלי, תאורה בסוכך שמש, תאורת אווירה, כיוון גובה גם למושב הנוסע, תצוגה עילית "10, תאורת יום LED, תאורה ראשית LED ועוד. 2020 טויוטה יאריס החדשה - מפרט טכני מלא להורדה.

טויוטה יאריס החדשה - מחירון:

יאריס 1.5 בנזין SOL אוטו' - 105,900 ₪

יאריס 1.5 בנזין STYLE אוטו' - 107,900 ₪

יאריס 1.5 בנזין SKY אוטו' - 111,900 ₪

יאריס 1.5 היברידי HYBRID ECO אוטו' - 112,900 ₪

יאריס 1.5 היברידי STYLE אוטו' - 115,900 ₪

יאריס 1.5 היברידי HYBRID PREMIERE EDITION אוטו' - 119,900 ₪

התייקרות רוחבית של 2,000 ₪

 

תגובות (11)

This comment was minimized by the moderator on the site

120000שקל ואין צמיג חלופי ואין ANDROID AUTO
מושב אחורי צפוף
תא מטען קטנטנן
פשוט לא ייאמן איך סוחטים אותנו

This comment was minimized by the moderator on the site

למגיב 1- אנדרואיד אוטו יש. תא מטען מין הגדולים בקטגוריה. מראות עם חימום , מושב עולה גם לנוסע. תצוגה יעילית על השמשה הקדמית. מזגן מפוצל. צריכת דלק מעל כולם. פתיחת דלתות בנגיע וכו וכו. יאריס היית...

למגיב 1- אנדרואיד אוטו יש. תא מטען מין הגדולים בקטגוריה. מראות עם חימום , מושב עולה גם לנוסע. תצוגה יעילית על השמשה הקדמית. מזגן מפוצל. צריכת דלק מעל כולם. פתיחת דלתות בנגיע וכו וכו. יאריס היית מספר אחד מלפני 8 שנים בעבזור ותמורה ונשארת לשמור על המקום הזה כולל בטיחות ונסיעה סמי אוטונומית. תשתחרר מצמיג החלופי. שימוש במשעבת אוויר, הרבה יותר נוח מהרמת משקולות והחלפת גלגלים. ולא מצריך לשתוף ידיים. כמובן שאין איש שישמח להחליף בגשם או בקיץ ב 40 מעלות גלגל. רק בתיאוריה.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

עלק תא מטען מין הגדולים בקטגוריה חחחחחח
תא מטען מן הקטנים והעלובים בקטגורייה,עוד שנתיים למכוניות מקטגוריית מיני יהיה תא מטען גדול יותר מהיאריס הפצפונת הזאת.
270 ליטר זה תא מטען בין הקטנים...

עלק תא מטען מין הגדולים בקטגוריה חחחחחח
תא מטען מן הקטנים והעלובים בקטגורייה,עוד שנתיים למכוניות מקטגוריית מיני יהיה תא מטען גדול יותר מהיאריס הפצפונת הזאת.
270 ליטר זה תא מטען בין הקטנים בקטגוריית סופר מיני.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

במפרט רשום שאפליקצית ANDROID AUTO אינה זמינה בישראל.
במידה והצמיג נקרע שום ערכת תיקון לא תעזור ואז תצטרך להזמין גרר ולהתייבש 2-4 שעות עד שהוא יגיע.
כנראה שיש לך הרבה כסף בשביל לשפוך על אוטו כזה...

במפרט רשום שאפליקצית ANDROID AUTO אינה זמינה בישראל.
במידה והצמיג נקרע שום ערכת תיקון לא תעזור ואז תצטרך להזמין גרר ולהתייבש 2-4 שעות עד שהוא יגיע.
כנראה שיש לך הרבה כסף בשביל לשפוך על אוטו כזה קטן עם תא מטען שלפי המפרט הוא 286 ליטר שהוא ממש לא מהגדולים בקטגוריה.
כנראה אתה עובד בסוכנות טויוטה אם אתה מעודד לשלם כאלה סכומים עבור מכונית סופר מיני ועוד בכזו תקופה.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

לגבי אפליקציה. תוריד apk ותתקין. לא קשור בכלל בטויוטה (כך גם בפיגו ואחרים. גוגל חוסמים אותה להתקנה בארץ). לגבי הרכב, את שלי קניתי לפני 8 שנים מסוכנות. ולא רואה יתרון בלהחליף. היא עדיין מעובזרת טוב...

לגבי אפליקציה. תוריד apk ותתקין. לא קשור בכלל בטויוטה (כך גם בפיגו ואחרים. גוגל חוסמים אותה להתקנה בארץ). לגבי הרכב, את שלי קניתי לפני 8 שנים מסוכנות. ולא רואה יתרון בלהחליף. היא עדיין מעובזרת טוב יותר מרוב הסגמנת. עדיין הכי חסכונית בכביש. צודק שיש לי זיקה לטויוטה. חלום לעבוד שם ( בסוכנות או בטויוטה:) פשוט חברה עם המוצר המתקדם ביותר טכנולוגית בפער של עשרות שנים מכולם. קח את איריס היברידית הישנה ולא תמצא סופר מיני חסכונית ממנה חוץ מאיריס החדשה. אז מה אפשר להגיד שבנוסף היו לי אפס תקלות בתקופה זו. שחברה יודעת לעשות רכבים שנוסעים. שבאוטו השני יש לי משאבה וזה היום שאני מברך. ולא נקרה לי צמיג ב 20 שנה אחרונות אפילו פעם אחד. איך עושים זאת? וכן לפעמים הזמנתי גרר וזה לוקח פחות משעה. ועם נתקע לך האוטו. אין מוניות? אין חברים? מה חשוב לך להשאר תקוע באוטו שלא זז? שחרר מהפחדות. יש דברים מפחידים יותר.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

אחלה יאריס שבעולם, נוחה, חסכונית מאוד מאוד אמינה. את שלנו הבאנו מטרייד מוביל. כשקנינו אותה הייתה שנתיים על הכביש, בעלות פרטית, קנייה מעולה. מאמין שנעבור לחדשה אחרי שיהיה אפשר לקנות אותה ביד שנייה

This comment was minimized by the moderator on the site

יאריס הנוכחית המוחלפת היא עגלה..מנוע מיושן רועש וחלש,נוחות אפסית וגימור פנימי של פלסטיקים בשקל...החדשה בטח מהווה קפיצת דרך גדולה אבל המחיר לא הגיוני.. חשבתי שהיבואן מספיק עשיר ומסודר ל 100 דורות...

יאריס הנוכחית המוחלפת היא עגלה..מנוע מיושן רועש וחלש,נוחות אפסית וגימור פנימי של פלסטיקים בשקל...החדשה בטח מהווה קפיצת דרך גדולה אבל המחיר לא הגיוני.. חשבתי שהיבואן מספיק עשיר ומסודר ל 100 דורות הקרובים

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

יש לי יאריס 2018 אם אני ארצה לשדרג אותה אני אצטרך להוסיף לה עד 40 אלף שקל השאלה האם זה מוצדק אין גלגל חילופי אין פנסי ערפל עם גג בצבע שונה עדיף להישאר עם האוטו שיש לי אוטו כרגע

This comment was minimized by the moderator on the site

קנית את הבסיסית ב 90 אלף? איך בשנה וחצי רכב של 100 אלף ירד ב 40 אלף? (גלגל חליפי עולה כ 500 שקלים)

This comment was minimized by the moderator on the site

גרסת סטייל ההיברידית הופשטה מלוח המחוונים הדיגיטאלי ומאביזר בטיחות הכי חשוב של התרעה בשטח מת..גם החישוקים זולים יותר...והגירסה ב 120 אלף הופשטה גם מאותם אבישרים וגם מנוספים...והמחיר? 116-120...

גרסת סטייל ההיברידית הופשטה מלוח המחוונים הדיגיטאלי ומאביזר בטיחות הכי חשוב של התרעה בשטח מת..גם החישוקים זולים יותר...והגירסה ב 120 אלף הופשטה גם מאותם אבישרים וגם מנוספים...והמחיר? 116-120 אלף!!!! לקכב קטנטן עם גיר רציף זול ומנוע 3 צילינדר זול....חוץ מחיסכון גדול בדלק בהיברידי אני לא רואה שום יתרון ברכב הזה לנוכח המחיר המטורף....תוסיפו עוד 4 אלף ותיקנו מליסינג אפס קל יונדאי איוניק או מאזדה 3 המעולה..

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

באמת אין גלגל חילופי ?

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location