יונדאי אלנטרה N ליין החדשה 2021
יונדאי אלנטרה N ליין החדשה.
יונדאי אלנטרה N ליין החדשה 2021
יונדאי אלנטרה N ליין החדשה.

כחצי שנה לאחר שחשפה את האלנטרה החדשה, יונדאי חושפת את הגרסה הספורטיבית יותר של הדגם, האלנטרה N ליין המצוידת במראה ספורטיבי, מנוע 1.6 ליטר טורבו עם 201 כ"ס וכיול ספורטיבי יותר למתלים.

בחזיתה של האלנטרה N ליין נמצא מנוע 1.6 ליטר טורבו חדש, מסדרת מנועי סמארט סטרים העדכנית של יונדאי, המייצר בדגם הספק מרבי של 201 כ"ס ומומנט מרבי של 27 קג"מ. לקוחות הדגם, האמריקאים לפחות, יוכלו לבחור מבין תיבת 6 הילוכים ידנית או תיבת 7 הילוכים DCT כפולת מצמדים. יונדאי לא חושפת את נתוני הביצועים של הדגם, אך אתם יכולים לצפות לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש בגזרת ה-7.5 שניות. 

 

יונדאי אלנטרה N ליין החדשה
ספורטיבית למראה גם מאחור.

בנוסף למנוע החזק, יונדאי מציינת כי היא ביצעה מספר שינויים במתלי הדגם, כולל הקשחה מסוימת, לטובת התנהגות ספורטיבית יותר ויש גם מערכת בלימה משודרגת עם צלחות בלימה גדולות יותר מלפנים.

 

יונדאי אלנטרה N ליין תא הנוסעים
מושבי ספורט והגה שמנמן.

העיצוב החיצוני של האלנטרה N ליין לא מותר ספק בדבר המהות הספורטיבית של הדגם, גם אם לא מדובר בדגם ביצועים N של ממש. חבילת N ליין מעניקה לדגם פגוש קדמי בעיצוב אגרסיבי במיוחד, חצאיות צד בולטות, פגוש אחורי חדש עם גימור בשחור מבריק, דמוי דיפיוזר וצמד סופיות אגזוז בולטות. חישוקי "18 בעיצוב ייחודי חותמים את המראה הספורטיבי של הדגם. יונדאי מציינת כי עיצוב הפגוש הקדמי נועד לא רק להעניק לדגם מראה ספורטיבי יותר אלא גם בכדי לשפר את קירור המנוע וזרימת האוויר סביב הרכב.

 

יונדאי אלנטרה N ליין תא הנוסעים
האווירה הספורטיבית ממשיכה אל תא הנוסעים.

האווירה הספורטיבית ממשיכה גם אל חלל תא הנוסעים, שם נוכל למצוא מושבי ספורט עם תמיכה משופרת לגוף, גלגל הגה N ליין שמנמן עם מנופי העברת הילוכים (בדגם DCT) מוט הילוכים בעיצוב N ליין, גרפיקה במראה ספורטיבי ללוח המחוונים ותפירה קונטרסטית באדום בדלתות, במושבים, בגלגל ההגה ובמוט ההילוכים. משמאל להגה, היכן שבדגמים הרגילים יש רק אלמנט דקורטיבי, ימצא הנהג בורר מצבי נהיגה המשנה את אופי פעולת ההיגוי, תיבת ההילוכים ותגובת המנוע.

2021 יונדאי אלנטרה N ליין

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 6

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.