כחצי שנה לאחר שחשפה את האלנטרה החדשה, יונדאי חושפת את הגרסה הספורטיבית יותר של הדגם, האלנטרה N ליין המצוידת במראה ספורטיבי, מנוע 1.6 ליטר טורבו עם 201 כ"ס וכיול ספורטיבי יותר למתלים.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

בחזיתה של האלנטרה N ליין נמצא מנוע 1.6 ליטר טורבו חדש, מסדרת מנועי סמארט סטרים העדכנית של יונדאי, המייצר בדגם הספק מרבי של 201 כ"ס ומומנט מרבי של 27 קג"מ. לקוחות הדגם, האמריקאים לפחות, יוכלו לבחור מבין תיבת 6 הילוכים ידנית או תיבת 7 הילוכים DCT כפולת מצמדים. יונדאי לא חושפת את נתוני הביצועים של הדגם, אך אתם יכולים לצפות לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש בגזרת ה-7.5 שניות. 

 

יונדאי אלנטרה N ליין החדשה
ספורטיבית למראה גם מאחור.

בנוסף למנוע החזק, יונדאי מציינת כי היא ביצעה מספר שינויים במתלי הדגם, כולל הקשחה מסוימת, לטובת התנהגות ספורטיבית יותר ויש גם מערכת בלימה משודרגת עם צלחות בלימה גדולות יותר מלפנים.

 

יונדאי אלנטרה N ליין תא הנוסעים
מושבי ספורט והגה שמנמן.

העיצוב החיצוני של האלנטרה N ליין לא מותר ספק בדבר המהות הספורטיבית של הדגם, גם אם לא מדובר בדגם ביצועים N של ממש. חבילת N ליין מעניקה לדגם פגוש קדמי בעיצוב אגרסיבי במיוחד, חצאיות צד בולטות, פגוש אחורי חדש עם גימור בשחור מבריק, דמוי דיפיוזר וצמד סופיות אגזוז בולטות. חישוקי "18 בעיצוב ייחודי חותמים את המראה הספורטיבי של הדגם. יונדאי מציינת כי עיצוב הפגוש הקדמי נועד לא רק להעניק לדגם מראה ספורטיבי יותר אלא גם בכדי לשפר את קירור המנוע וזרימת האוויר סביב הרכב.

 

יונדאי אלנטרה N ליין תא הנוסעים
האווירה הספורטיבית ממשיכה אל תא הנוסעים.

האווירה הספורטיבית ממשיכה גם אל חלל תא הנוסעים, שם נוכל למצוא מושבי ספורט עם תמיכה משופרת לגוף, גלגל הגה N ליין שמנמן עם מנופי העברת הילוכים (בדגם DCT) מוט הילוכים בעיצוב N ליין, גרפיקה במראה ספורטיבי ללוח המחוונים ותפירה קונטרסטית באדום בדלתות, במושבים, בגלגל ההגה ובמוט ההילוכים. משמאל להגה, היכן שבדגמים הרגילים יש רק אלמנט דקורטיבי, ימצא הנהג בורר מצבי נהיגה המשנה את אופי פעולת ההיגוי, תיבת ההילוכים ותגובת המנוע.

2021 יונדאי אלנטרה N ליין

תגובות (5)

This comment was minimized by the moderator on the site

מתי יגיעו הדגמים החדשים לארץ?

This comment was minimized by the moderator on the site

אם לרכב לא יהיה תאוצה מ0-100 בפחות מ-7 שניות, זה לא שווה

This comment was minimized by the moderator on the site

שימו לב שרכבי יונדאי הם ללא rds וכל כמה קמ צריך לחפש תדר מה שתורם לבטיחות הנסיעה. משונה שבמקום להתקדם צועדים אחורה

This comment was minimized by the moderator on the site

כמה יעלה ?

This comment was minimized by the moderator on the site

זה לא הונדה סיוויק?

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location