יונדאי חושפת את הולוסטר N עם תיבת 8 הילוכים DCT כפולת מצמדים, זאת לאחר שהדגם, שהוצג לראשונה בינואר 2018, שווק עד עתה עם תיבת 6 הילוכים ידנית בלבד. את אותה תיבת הילוכים, נפגוש בהמשך השנה גם ביונדאי i30N האצ'בק ו-i30N פאסטבק.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

עם מנוע ה-2.0 ליטר 275 כ"ס של הדגם, אותו מנוע המוכר לנו מהגרסה הבכירה של ה-i30N, ותיבת ה-8 הילוכים DCT, לולוסטר N נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 5.6 שניות, שיפור של 0.5 שניות לעומת התיבה הידנית. אותו נתון תאוצה בדיוק נפגוש גם ב-i30N מה שיהפוך את הדגם להוט האצ' המהירה ביותר, לפחות עד אשר יחל השיווק של הקופרה לאון החדשה.

תיבת ה-8DCT של יונדאי מצוידת במצמדים רטובים, מה שמשפר משמעותית את היכולת של התיבה לעמוד בעומסים גבוהים לאורך זמן, דבר הנדרש בדגם ביצועים. על גלגל ההגה הנהג ימצא את כפתור NGS - N Grin Shift, כפתור שבלחיצה עליו תתקבל גדישת יתר למשך 20 שניות, עם מונה המוצג על לוח המחוונים, המעלה את המומנט המרבי מ-36 קג"מ ל-38.4 קג"מ.

 

יונדאי מושבי באקט N
מושבי באקט חדשים כאופציה

תיבת ההילוכים, במצב האוטומטי, כולל מספר פונקציות, כגון NPS - N Power Shift הנכנסת לפעולה בזמן תאוצה, כאשר דוושת התאוצה לחוצה ב-90% או יותר, ומעלה הילוך בתזמון מדויק בכדי לשמור את המנוע בטווח היעיל של המומנט. פונקציית NTS - N Track Sense Shift חשה את תנאי הכביש ואם אלו מתאימים מבצעת אופטימיזציה לבחירת ההילוך ותזמון ההחלפה בכדי להעניק לנהג "תחושה של נהג מירוץ מקצועי". את כל הפונקציות האלו הנהג יכול לבחור להפעיל דרך מערכת המולטימדיה "8 החדשה והמתקדמת יותר של הדגם, שגם אותה נפגוש ב-i30N המחודשת אשר תוצג בהמשך השנה על בסיס ה-i30 המחודשת שהוצגה לאחרונה.

התיבה כוללת בנוסף בקרת יציאה מהמקום, אפשרות לתפעול ידני מלא וגז ביניים בהורדת הילוך. הולוסטר N עם תיבת ה-DCT לומדת את הנהג (אדפטציה) ומתאימה את פעולת תיבת ההילוכים והמנוע בהתאם למצב וסגנון הנהיגה, כך לדוגמה אם הרכב נוסע במדרון היא תשמור על הילוך נמוך ואם היא "חשה" שהנהג נמצא על המסלול היא תאפשר ניצול מלא של המנוע ותיבת ההילוכים למקסימום ביצועים. החבילה הזו מזכירה לנו מאוד את חבילת "ספורט כרונו" שפורשה נוהגת להציע עם כל דגמי החברה.

 

יונדאי ולוסטר N DCT
תיבת 8 הילוכים DCT.

יחד עם תיבת ההילוכים החדשה יונדאי מציגה את מושבי ה-N החדשים של הדגם (N Light Sports Bucket Seats) מושבי באקט קלי משקל, עם לוגו N מואר על המשענת, המשדרגים את חווית הנהיגה ואוחזים את הנהג בצורה אופטימלית יותר לעומת המושבים הרגילים של הדגם. מושבי הבאקט, בריפוד של עור משולב באלקנטרה, קלים יותר ב-2 ק"ג ליחידה מהמושבים הרגילים של הדגם ומוצעים בדגם כאופציה.

תגובות (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

נכון שה-i30N מיועדת לשוק האירופי, אך מעניין מדוע בכלמוביל בחרו שלא לשווק את הולוסטר החדשה בישראל, יש לדגם סיכוי לא רע להצליח עכשיו. חבל שמה שמעניין את כלמוביל זה רק עוד איוניק.

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location