יונדאי חושפת בתערוכת ניו יורק את ה- וניו (Venue), הקרוסאובר העירוני החדש של יונדאי, קטן וזול יותר מהקונה, אותו יונדאי מייעדת לצעירים שכמו כולם, כבר לא חושקים בסופרמיני או סדאן קומפקטית כרכב החדש שלהם אלא מעדיפים קרוסאובר אפנתי ושימושי. את הוניו אנחנו צפויים לפגוש לפגוש בישראל במהלך 2020.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

עם אורך של 4,036 מ״מ, רוחב של 1,770 מ״מ, גובה של 1,564 מ״מ ובסיס גלגלים של 2,520 מ״מ, יונדאי וניו קצר מהקונה ב-130 מ״מ, צר ממנו ב-30 מ״מ ובעל בסיס גלגלים קצר יותר ב-81 מ״מ. הוניו גם קטן יותר מדגמים כגון סיאט ארונה. נפח תא המטען גדול יחסית ועומד על כ-350 ליטר ובאופן כללי, יונדאי מציינת כי הדגם מציע מרווח מספק לארבעה נוסעים בוגרים.

 

2019 יונדאי וניו החדש
עיצוב חביב למראה.

יונדאי העניקה ל-וניו עיצוב ייחודי משלו ושונה למדי מהקונה עם עיצוב הקופה המוחצן שלו. הוניו שואל מהקונה אלמנטים עיצוביים כגון העיצוב הזוויתי לקורת C האחורית ובמיוחד את פס תאורת ה-LED הצר בחלקו העליון של הפגוש הקדמי, מעל לפנסים הראשיים שזכו למסגרת LED המעניקה לדגם חתימת תאורה משלו. הוניו מצויד בחישוקי ״15 כסטנדרט, כאופציה ניתן לשדרג לחישוקי ״17. רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין 8 צבעים שונים ובצבע קונטרסטי לגג.

 

יונדאי וניו תא הנוסעים
אבזור מודרני ומערכות בטיחות מתקדמות.

אל העיצוב החיצוני החביב יונדאי הצמידה תא הנוסעים הפונה למכנה המשותף הרחב ביותר או בקיצור, לא לצעירים בלבד. את תא הנוסעים ניתן לקבל בשני גוונים וברשימת האבזור נוכל למצוא ריפודי בד משולבים בעור סנטטי, ציפוי עור לגלגל ההגה, בקרת אקלים, מולטימדיה ״8 עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, שליטה מההגה, דיבורית BT, חימום למושבים הקדמיים, שתי כניסות USB קדמיות כולל אחת לטעינה מהירה.

 

יונדאי וניו venue
מנוע 1.6 ליטר ותיבת הילוכים רציפה.

שלא כמו הקונה, הוניו לא מצויד במערכת הנעה כפולה, גם לא כאופציה, אך הוא כן מצויד בבורר מצבי אחיזה לשיפור האחיזה בשבילים או בשלג. עבור השוק האמריקאי יונדאי התקינה בחזית הדגם את מנוע ה-1.6 ליטר החדש שלה ממשפחת מנועי SmartStream העדכנית של יונדאי/קיה. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או לתיבת ההילוכים הרציפה החדשה של יונדאי IVT האמורה להספק תחושה דומה לתיבת הילוכים רגילה לצד היתרונות של תיבה זו בצריכת הדלק. יונדאי לא מציינת את נתוני המנוע, אך בקיה פורטה החדשה מנוע זה מייצר הספק מרבי 123 כ"ס ב-6,300 סל"ד ומומנט מרבי של 15.7 קג"מ ב-4,500 סל"ד. בשווקים אחרים הוניו ישווק בנוסף עם מנוע 1.0 טורבו 120 כ"ס עם תיבת 7 הילוכים DCT (כמו בקיה סטוניק) 1.5 ליטר דיזל 100 כ"ס וכן מנוע 1.6 ליטר Gamma עם 123 כ"ס ותיבת 6 הילוכים אוטו' (כמו באקסנט).

למרות שמדובר בדגם בסיסי יחסית, יונדאי לא דילגה על מערכות בטיחות מתקדמות וציידה את הוניו בבלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור ובקרת ערנות נהג.

 

תגובות (3)

This comment was minimized by the moderator on the site

במחיר הנכון יכול לשבור את השוק ,כקניה לנהגים צעירים .

This comment was minimized by the moderator on the site

למה לעזאזל אין מנוע טורבו ???????????

This comment was minimized by the moderator on the site

פלח שוק מאוד צפוף עבור הרכב הזה, רק עניין של מחיר. בשוק קיימים מתחרים כמו - ניסן, סיאט, סוזוקי, מזדה, פגו ואפילו מתחרים מהבית כמו קיה סטוניק

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location