i20 החדשה תשווק עם מנוע 1.0 טורבו המצויד במערכת מיקרו-היברידית 48V, יחד עם תא נוסעים צעיר ומודרני ושפע של מערכות בטיחות מתקדמות.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

רק אתמול נחשפנו אל תמונות רשמיות של ה-i20 החדשה אשר דלפו לרשת והיום (ד'), יונדאי חושפת רשמית את הדגם, כולל הצצה ראשונה אל תא הנוסעים של הדגם ופרטים טכניים ראשונים.

 

יונדאי i20 החדשה גדולה ומרווחת יותר מהדגם היוצא בזכות תוספת של 10 מ"מ לבסיס הגלגלים (2,580 מ"מ) ו-30 מ"מ למידת הרוחב ( 1,764 מ"מ). לטובת מראה דינאמי ומקדם גרר נמוך יותר, מידת הגובה התקצרה ב-24 מ"מ (1,450 מ"מ) ולמידת האורך נוספו 5 מ"מ חסרי משמעות (4,040 מ"מ). נפח תא המטען עומד כעת על 351 ליטר, תוספת של 25 ליטר לעומת הדגם היוצא.

 

2020 יונדאי i20 החדשה
i20 החדשה עם מערכת מיקרו-היברידית.

מפרט ההנעה בדגם מתבסס בעיקר על מנוע ה-1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו המוכר לנו מהדגם הנוכחי, בהספק של 100 כ"ס או בהספק של 120 כ"ס. לראשונה, וכפי שצפינו, את מנועים אלו ניתן לקבל עם מערכת מיקרו-היברידית 48V, סטנדרט בדגם 120 כ"ס, המאפשרת לפי יונדאי חיסכון נוסף של 3-4 אחוז בצריכת הדלק ובהפחתת פליטת ה-CO2. מנועים אלו משודכים כמו בדגם הנוכחי לתיבת 7 הילוכים DCT כפולת מצמדים או לתיבת 6 הילוכים ידנית חכמה (רובוטית למיטב הבנתנו) iMT המנתקת את המנוע מתיבת ההילוכים כאשר הנהג מסיר את רגלו מדוושת התאוצה לטובת חיסכון בצריכת הדלק.

 

2020 יונדאי i20 החדשה
מגוון עשיר של מערכות בטיחות מתקדמות.

ללא מערכת ה-48V, מנוע ה-1.0 טורבו 100 כ"ס משודך גם לתיבת 6 הילוכים ידנית. דגם הבסיס מצויד במנוע ה-1.25 ליטר 84 כ"ס המעודכן המשרת את ה-i10 החדשה ומשודך לתיבת 5 הילוכים ידנית בלבד.

 

זו הפעם הראשונה בה יונדאי מספקת לנו הצצה אל תא הנוסעים של ה-i20 החדשה, אמנם עדיין באיור אך כזה הנאמן למה שנפגוש בחודש הבא בז'נבה. את העיצוב השמרני של הדגם הנוכחי מחליף עיצוב מודרני ומעניין לעין, במיוחד בזכות פס הקישוט המרכזי המורכב מצלעות אופקיות בו משולבים בצורה מושלמת פתחי המיזוג. לצד לוח המחוונים הדיגיטלי בגודל של "10.25 מוצמד מסך מגע בגודל זהה עבור מערכת המולטימדיה. כמו כל מערכת מודרנית היא מאפשרת עדכונים OTA, תצוגה מפוצלת וכוללת הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי.

 

 

i20 החדשה תא הנוסעים
שדרוג משמעותי לעומת תא הנוסעים השמרני של הדגם הנוכחי.

בתא הנוסעים נוכל למצוא בנוסף תאורת אווירה במספר גוונים, משטח טעינה אלחוטי ואופציה למערכת שמע של BOSE עם 8 רמקולים וקישוריות Bluelink.

 

מפרט הבטיחות בדגם הורחב משמעותית והוא כולל כעת מגביל מהירות המשולב במערכת זיהוי תמרורים המאפשר התאמה אוטומטית של מהירות הנסיעה בהתאם למצוין בתמרור, מערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, ניטור שטח מת המפעיל בלימת מנוע בעת הצורך בכדי למנוע התנגשות ומערכת הבלימה האוטונומית כוללת כעת גם זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי.

בנוסף נמצא מערכת המתריעה לנהג שהרכב הקדמי החל בנסיעה, ניטור תנועה חוצה מאחור, חיישני חניה אחוריים עם בלימה אוטונומית בעת הצורך (במהירויות חניה), מערכת סיוע סמי-אוטונומית לחניה ועוד. כסטנדרט, יונדאי i20 החדשה תשווק עם בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת ערנות נהג ואור גבוה אוטומטי (אופציה לתאורה ראשית LED).

 

תגובות (6)

This comment was minimized by the moderator on the site

דומה קצת מקדימה לסיאט איביזה.
רק מה שמפחיד ביונדאי i20 זה התיבת הילוכים הרובוטית.

This comment was minimized by the moderator on the site

3 צילינדר + דו מצמדי = בעיות ותקלות כפי שלמדנו מקונצרן VAG
אז מה הטעם לחזור לבור הזה שוב ???

This comment was minimized by the moderator on the site

כי בעיה הייתה, נפתרה וחברות התקדמו שלב.
אפשר גם ללקוחות להתקדם שלב...

This comment was minimized by the moderator on the site

לא נפתרה שום בעיה.
עדיין יש מלא אבל מלא בעיות בגירים הרובוטיים כפולי מצמדים.
כל היצרני רכבים בעולם נכשלים עם התיבות הרובוטיות הארורות האלה.
תיבה רובוטית גם בעוד 50 שנה לא תהיה אמינה כמו תיבה...

לא נפתרה שום בעיה.
עדיין יש מלא אבל מלא בעיות בגירים הרובוטיים כפולי מצמדים.
כל היצרני רכבים בעולם נכשלים עם התיבות הרובוטיות הארורות האלה.
תיבה רובוטית גם בעוד 50 שנה לא תהיה אמינה כמו תיבה אוטומטית רגילה.
לא יעזור גם עם יש לתיבה הרובוטית מצמדים רטובים עדיין זה לא אמין.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

אם יביאו אותה בהקדם, כולל כלל האבזורים המופיעים בכתבה ובתמונות
במחירים של: עד 90 אלף, לליטר טורבו ידני \ עד 95 אלף, ליטר טורבו אוטומט
ועד 100 אלף, לליטר טורבו אוטומט + מערכת המיקרו היברידית _ יהיה...

אם יביאו אותה בהקדם, כולל כלל האבזורים המופיעים בכתבה ובתמונות
במחירים של: עד 90 אלף, לליטר טורבו ידני \ עד 95 אלף, ליטר טורבו אוטומט
ועד 100 אלף, לליטר טורבו אוטומט + מערכת המיקרו היברידית _ יהיה שווה.
אחרת, עדיף יהיה ללכת על הקליאו הגדולה\המאובזרת והנוחה יותר
והקליאו מתחילה בקבוצה אחת, ובמחיר של 85 אלף.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

ועדיף שיפרסמו את מועד ההגעה המשוער\המפרטים והמחירים, שנדע אם בכלל כדאי להמתין לה.

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location