יונדאי אלנטרה החדשה
יונדאי אלנטרה החדשה.
יונדאי אלנטרה החדשה
יונדאי אלנטרה החדשה.

כאשר יונדאי חשפה את האלנטרה החדשה בשבוע שעבר, היא הציגה את הדגם בגרסתו לשוק האמריקאי שם הוא ישווק בשלב הראשון עם מערכת הנעה היברידית (141 כ"ס) או מנוע 2.0 ליטר 147 כ"ס עם תיבת הילוכים רציפה iVT. כעת ועם התחלת השיווק בשוק הבית הקוריאני, יונדאי מציגה את הדגם עם שני מנועים נוספים ומאשרת כי הדגם ישווק בנוסף גם בדגם N, אך לא בדגם N מלאה אלא בגרסה חמימה עם מנוע 1.6 ליטר טורבו וחבילת N ליין.

גם הדגם היוצא של האלנטרה שווק עם מנוע 1.6 ליטר טורבו 204 כ"ס, בשלב זה אנחנו לא יודעים לומר האם מדובר בהספק זהה שכן כעת מדובר במנוע 1.6 ליטר טורבו חדש מסדרת Smartstream. חבילת N ליין תעניק לדגם מראה חיצוני ספורטיבי יותר יחד עם כיול קשיח יותר למתלים, מושבי ספורט אוחזים יותר בתא הנוסעים ותפירה קונטרסטית באדום על המושבים ומוט ההילוכים.

 

אלנטרה החדשה
אלנטרה החדשה

כאשר האלנטרה החדשה תנחת בישראל, הצפי הוא לקראת סוף השנה, היא ככל הנראה תשווק עם מערכת הנעה היברידית בלבד, אך בשוק הקוריאני לפחות הלקוחות יוכלו לבחור בעוד מספר יחידות הנעה, כולל 1.6 ליטר חדש (Smartstream G1.6) עם 123 כ"ס ב-6,300 סל"ד ו-15.7 קג"מ ב-4,500 סל"ד. המנוע משודך לתיבת הילוכים רציפה iVT לעומת 6 הילוכים אוטו' פלנטרית בדגם הנוכחי. אופציה נוספת היא מנוע 1.6 LPi להנעה בגז עם 120 כ"ס ו-15.5 קג"מ.

 

אלנטרה החדשה תא הנוסעים
איכותי וטכנולוגי יותר

תזכורת: יונדאי אלנטרה החדשה מבוססת על פלטפורמה חדשה והיא גדולה ומרווחת יותר מהדגם היוצא בזכות אורך של 4,650 מ"מ, רוחב של 1,825 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,720 מ"מ, תוספת של 56 מ"מ, 25 מ"מ ו-20 מ"מ בהתאמה. תא הנוסעים החדש הוא קפיצת מדרגה של איכות, עיצוב ואבזור. בתא הנוסעים נוכל למצוא לוח מחוונים דיגיטלי "10.25 ומערכת מולטימדיה מתקדמת עם מסך "10.25 או "8 בדגמי הבסיס. המערכת כוללת חיבור אלחוטי לאנדוראיד אוטו או אפל קאר-פליי ותפעול קולי טבעי. רוכשי הדגם יוכלו לשדרג לחימום בכל המושבים וגלגל ההגהה ולראשונה גם אוורור למושבים הקדמיים ובנוסף נמצא תאורת אווירה LED לאורך הדשבורד והדלתות ב-64 גוונים מפתח דיגיטלי המאפשר פתיחה של הרכב באמצעות שבב NFC במכשיר הסלולרי ועוד.

 

מרווח יותר מאחור
מרווחת יותר במושב האחורי

מפרט הבטיחות בדגם שודרג משמעותית וכולל כעת גם מערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור והפעלת הבלמים בכדי למנוע תאונה במעבר נתיב או בנסיעה לאחור, אור גבוה אוטומטי, בקרת ערנות נהג, תזכורת לכך שהרכב הקדמי החל בנסיעה ועוד. בקרת השיוט האדפטיבית נעזרת בצלמה הקדמית ומערכת הניווט בכדי להתאים את מהירות הנסיעה.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.