לאחר אין ספור תמונות ריגול של הטוסון 2021 החדש אליהן נחשפנו בתקופה האחרונה, יונדאי תחשוף החודש את הדגם בשוק הבית הקוריאני, כך לפחות לפי דיווחים בתקשורת המקומית. עד שזה יקרה, פרטים נוספים על הדגם דלפו לרשת כולל חלק מהמנועים החדשים שישרתו את הדגם וכן מידותיו החיצוניות.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הטוסון החדש יתבסס על פלטפורמה חדשה והוא גדול משמעותית מהדגם הנוכחי. עם אורך של 4,630 מ"מ, רוחב של 1,865 מ"מ, גובה של 1,665 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,730 מ"מ הטוסון החדש ארוך יותר ב-150 מ"מ מהדגם הנוכחי ולבסיס הגלגלים נוספו 60 מ"מ משמעותיים. אחת הסיבות העיקריות לגידול המשמעותי הוא הרצון של יונדאי להתחרות בשני הקרוסאוברים הקומפקטיים הנמכרים ביותר בשוק האמריקאי, טויוטה ראב4 והונדה CR-V שתמיד היו קצת גדולים ומרווחים יותר מהטוסון.

 

טוסון החדש תחת מעטה של הסוואה
עיצוב בהשראת הקונספט Vision T.

בתחום ההנעה, הטוסון החדש ישווק עם מנוע 1.6 ליטר טורבו חדש מסדרת סמארט-סטרים, עם הספק מרבי של 180 כ"ס ומומנט מרבי של 27 קג"מ. אלו נתונים זהים למנוע ה-1.6 טורבו של הדגם הנוכחי, אך המנוע החדש יעיל וחסכוני הרבה יותר בזכות מערכת תזמון השסתומים הרציפה שלו (CVVD).

 

מנוע זה ימשיך לעשות שימוש בתיבת 7 הילוכים DCT, אך יתכן כי עבור השוק האמריקאי מנוע זה ישודך לתיבת 8 הילוכים אוטו'. מנוע זה ישמש גם את הגרסה ההיברידית המלאה הראשונה של הטוסון, זו מערכת הנעה היברידית שהוצגה עם הסנטה פה החדש בו היא מייצרת הספק מרבי של 230 כ"ס. בשוק הקוריאני לפחות, הדגם ישווק גם עם מנוע 2.0 ליטר טורבו דיזל חדש.

 

יונדאי טוסון החדש תא הנוסעים
תא הנוסעים החדש של הטוסון.

הטוסון החדש יציג עיצוב שונה מהותית ומוחצן במיוחד מהדגם הנוכחי, במיוחד בזכות העיצוב הייחודי לגריל הקדמי בו תשולב תאורת היום כחלק בלתי נפרד. גם תא הנוסעים יציג קפיצת מדרגה בתחומים רבים, כולל כאמור מרווח משופר לנוסעים ועיצוב מינימליסטי כפי שאתם יכולים לראות באיור לתא הנוסעים שדלף לרשת.

תגובות (3)

This comment was minimized by the moderator on the site

מערכת תזמון שסתומים רציפה נשמע לי כמו פוטנציאל לתקלות. במנועים הנוכחיים של יונדאי יש בעיות של הגעת שמן לשסתומים, שחיקה מוגברת של הבוכנות, גל ההינע וכו'.
תיבת ההילוכים הרובוטית אמינה בערך כמו DSG...

מערכת תזמון שסתומים רציפה נשמע לי כמו פוטנציאל לתקלות. במנועים הנוכחיים של יונדאי יש בעיות של הגעת שמן לשסתומים, שחיקה מוגברת של הבוכנות, גל ההינע וכו'.
תיבת ההילוכים הרובוטית אמינה בערך כמו DSG של פולקסווגן.
יש נטייה לייחס ליונדאי/קיה רמת אמינות יפנית כשבפועל האמינות נחותה ממנה (היא לא גרועה לכשעצמה).

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

כמה שטויות רשמת חביבי...

This comment was minimized by the moderator on the site

בולשיט

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location