כלמוביל, יבואנית יונדאי בישראל, השיקה הבוקר את יונדאי i10 החדשה לשנת 2020, דור שלישי למכונית העירונית המוצלחת והמצליחה של יונדאי המציגה בדור השלישי שדרוג משמעותי בכל התחומים, כולל מעבר משמעותי לתיבת הילוכים רובוטית חסכונית יותר בצריכת הדלק. יונדאי i10 החדשה תשווק בישראל, בשלב זה, עם מנוע 1.2 ליטר 84 כ"ס חדש, תיבת הילוכים ידנית או אוטו' (רובוטית כאמור), בשלוש רמות גימור, עם מערכות בטיחות אקטיביות כסטנדרט ובמחיר התחלתי של 69,900 שקל לדגם הידני ו-79,900 שקל לדגם האוטומטי.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

יונדאי i10 החדשה מציגה עיצוב רענן, ספורטיבי וצעיר יותר אך לא תתקשו להבחין כי מדובר בדגם הממשיך את הדגם היוצא. עם אורך של 3,670 מ"מ, רוחב של 1,680 מ"מ, גובה של 1,480 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,425 מ"מ, ה-i10 החדשה אמנם ארוכה רק ב-5 מ"מ סמליים מהדגם הנוכחי, אך היא רחבה ממנו ב-20 מ"מ משמעותיים יותר, נמוכה ממנו ב-20 מ"מ לטובת מקדם גרר נמוך יותר (0.31 לעומת 0.32) ולבסיס הגלגלים נוספו 40 מ"מ משמעותיים במיוחד לטובת מרווח הרגליים של יושבי השורה השנייה. נפח תא המטען נותר ללא שינוי על 252 ליטר.

 

2020 יונדאי i10 החדשה
עיצוב צעיר ומודרני.

הפלטפורמה של הדגם זכתה למספר חיזוקים ושדרוגים לטובת התנגדות גבוה יותר לפיתול, הפחתת רעידות ושיפור ספיגת האנרגיה במקרה של תאונה. גם המתלים תוכננו מחדש וביונדאי מבטיחים נוחות נסיעה טובה יותר לצד התנהגות כביש צפויה ובטוחה.

 

2020 יונדאי i10 החדשה - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

יונדאי i10 החדשה משווקת באירופה עם מנוע 1.0 ליטר 67 כ"ס או 1.2 ליטר עם 84 כ"ס שהוא גרסה חדשה למנוע של הדגם היוצא וזה גם המנוע היחידי אשר ישווק עם הדגם בישראל, בשלב זה. החידוש העיקרי כאמור הוא החלפת תיבת ה-4 הילוכים אוטו' של הדגם, האחראית העיקרית לצריכת הדלק הגבוה יחסית של הדגם, בתיבת 5 הילוכים רובוטית עם מצמד יחיד, המאפשרת שיפור משמעותי בצריכת הדלק, אך פוגעת בביצועים ועוד נותר לראות אם פעולתה חלקה יחסית ולא מטרידה בתופעת נדנוד בעת החלפה הילוכים, תופעה נפוצה בתיבות הילוכים מסוג זה - תיבה שהיא למעשה תיבה ידנית עם תפעול הילוכים רובוטי אוטומטי.

 

2020 יונדאי i10 החדשה
ממשיכה עם המנועים המוכרים ומצטיידת בתיבת 5 הילוכים רובוטית.

מנוע ה-1.2 ליטר החדש מייצר בדגם הספק מרבי של 84 כ"ס ב-6,000 סל"ד ומומנט מרבי של 12.0 קג"מ ב-4,200 סל"ד. עם תיבת הילוכים רובוטית (אלקטרונית) לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 15.8 שניות ומהירות מרבית של 171 קמ"ש. צריכת הדלק העירונית עומדת על 17.2 ק"מ לליטר והבינעירונית על 23.2 ק"מ לליטר - שיפור של 20% לעומת הדגם היוצא.

 

עם תיבת הילוכים ידנית ומנוע 1.2 ליטר לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 12.6 שניות, צריכת הדלק זהה לדגם האוטומטי.

 

אבזור ובטיחות:

ה- i10 תמיד דאגה לספק לנהג ולנוסעים תחושה של רכב מסגמנט גבוה יותר ביחס למתחרות לסגמנט או ליתר דיוק המתחרות מאירופה וזו תמיד הייתה אחת מנקודות המכירה החזקות של הדגם בישראל. ה-i10 החדשה מעלה את הרף בתחום זה עם תא נוסעים רענן, מעוצב ומודרני למראה, שילוב הגוונים האופציונאלי תורם לא מעט לתחושה אוורירית בתא הנוסעים. כמו ברכבים רבים כיום, המסך המרכזי, בגודל "8, ולוח המחוונים צמודים ומשולבים תחת מסגרת אחת. מתחת למערך השליטה על המיזוג, בקרת אקלים ברמת האבזור הבכירה, נמצא מקום ייעודי למכשיר הסלולרי לצד שתי כניסות USB, משם גם מתבצע החיבור של המכשיר הסלולרי לאפל קאר-פליי או אנדרואיד אוטו.

 

2020 יונדאי i10 החדשה תא הנוסעים
מודרני, שימושי ומרווח יותר.

יונדאי i10 החדשה תשווק בשלוש רמות גימור, רמת הגימור הבסיסית "אינספייר" (Inspier) כוללת מולטימדיה "8 מקורית עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, דיבורית BT, שליטה מההגה, 4 חלונות חשמל, מראות צד חשמליות, כיוון גובה למושב הנהג, מראות צד חשמליות חיישן אורות ועוד. רמת הגימור אינספייר בדגם הידני לא כוללת חלונות כהים מאחור וללא האלמנט העיצובי בלוח המחוונים, רמת הגימור "פריים" (Prime) מוסיפה חישוקי סגסוגת "15 (במקום פלדה "14) ורמת הגימור הבכירה סופרים (Supreme) מוסיפה תאורת יום LED, גוון שחור או אדום בגג הרכב לבחירה, בקרת אקלים דיגיטלית, תאורת עזר בפניה, תאורה קדמית B-Function, תאורת ערפל קדמית, איתות על מראות הצד וחישוקי סגסוגת 16 אינץ'. 2020 יונדאי i10 החדשה - מפרט טכני מלא להורדה.

בשתי רמות הגימור נמצא מערכת בלימה אוטונומית, 6 כריות אוויר, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, אור גובה אוטומטי, התראה על התחלת נסיעה של הרכב מלפנים, בקרת ערנות נהג ועוד. יונדאי i10 החדשה עדיין לא נבחנה במבחני הריסוק של ארגון Euro NCAP. 

 

2020 יונדאי i10 החדשה
מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט.

2020 יונדאי i10 החדשה - מחירון:

i10 אינספייר 1.2 ליטר ידני - 69,900 ₪

i10 אינספייר 1.2 ליטר אוטו’ - 79,900 ₪

i10 פריים 1.2 ליטר אוטו’ - 83,900 ₪

i10 סופרים 1.2 ליטר אוטו’ - 83,990 ₪

 

את ה- i10 החדשה כלמוביל תציע מסלול ליסינג פרטי מבית היבואן עם מקדמה של 7,500 ₪ ותשלום חודשי של החל מ- 969 ₪ ל- 36 חודשים. המסלול יכלול הטבה של 3 טיפולים ראשונים ללא עלות והרכב ירשם בבעלות פרטית.

 

 

תגובות (6)

This comment was minimized by the moderator on the site

רכב מיושן עם מעטפת מודרנית לישראלי האהבל המצוי...

This comment was minimized by the moderator on the site

רק שהצבים האלו לא ימשיכו לזחול במסלול השמאלי ( ביחד עם הפיקנטואים)

This comment was minimized by the moderator on the site

מחיר של פורשה מה קרה

This comment was minimized by the moderator on the site

רכב שמתאים רק לרווקים/סטודנטים/זקנים.
אנשים נורמלים יקנו רכבים מקטגוריות גבוהות יותר.

This comment was minimized by the moderator on the site

הרובוטי יהרוס את הרכב

This comment was minimized by the moderator on the site

רק gt פיקנטו

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location